اس ام اس
نوشته شده توسط : عباس نامدار

ه روز شعر بودن تكنيكهاي دفاعي
منبع: گروه امداد شعر امنيت ايران

4-امنیت اطلاعات به عنوان یک مبحث تکنولوژیکی شعر مطرح است درست یا غلط؟ 
::مقاله بعدي:: شعر
1-بررسی کنترلهای داخلی سازمان بطور ادواری به منظور اطمینان از موثر بودن آنها در پیشگیری شعر از وقوع تقلب .
اينترنت و شبكه هاي رايانه اي موجود در سازمانها و شركتها قابليت جستجو و مبادله اطلاعات را به صورت بي‌سابقه امكان‌پذير ساخته است. به وجود آمدن تجارت الكترونيك شركتهايي را كه حتي در گذشته تصور آن را هم نمي كردند قادر ساخته است كه به عرضه خدمات و كالاهاي خود در سطح شعر جهاني بپردازند. 
درحالي كه چنين ابزار قدرتمندي در امر تجارت، انقلابي ايجاد كرده است نياز به داشتن رايانه هاي امن و دسترسي امن به اينترنت را نيز الزام آور ساخته است. يك شركت كوچك يا متوسط در مقايسه با يك شركت بزرگ كه سرمايه زيادي را درجهت امن كردن سيستم هاي شعر رايانه اي خود به كار برده است ممكن است براي يك خرابكار اطلاعاتي هدفي به مراتب ساده تر و بهتر باشد. به عنوان يك مدير شما بايد از چند وچون خطراتي كه دسترسي به اينترنت و شبكه رايانه اي شما را تهديد مي كند اطلاع داشته باشيد. شما نيازمند اين هستيد كه وقتي را به مقوله امنيت اختصاص دهيد زيرا ايجاد يك سيستم امن رايانه اي نيازمند صرف وقت و منابع لازم است. دقت كافي توسط مديريت وكارشناسان فناوري اطلاعات در زمينه امنيت اطلاعات و ايجاد محيط امن رايانه اي به شما امكان مي دهد تا از منافع بسياري كه اينترنت و شبكه هاي رايانه‌اي براي تجارت شما ايجاد مي كند بهره‌مند گرديد. آگاهي كامل از انواع تهديدات وچگونگي مقابله با آنها خطرات ناشي از تهديدات را به مرور كمتر خواهدكرد. درك مسائل امنيتي توسط مديران و حضور موثر آنها در ايجاد و اجراي يك برنامه امنيت اطلاعات كارامد و متناسب با نيازهاي سازمان و با رعايت استانداردهاي موجود ضروري است.

- آدرس مقصد( Destination Address ) : برخي از ماشينهاي داخل يا خارج شبكه حق دريافت بسته شعر را ندارند , بنابراين بسته هاي آنها به محض ورود به ديوار آتش حذف ميشود .


تعاد بازدید : شعر 1399
جلد 20 شماره 3 و 4 ( بهار و تابستان 1384) شعر صفحه: 1-16
صدا شعر Sound
پرش شعر Snap
شعر 
Firewall چيست؟ شعر
یکی از روش‌های عادی برای انتقال اطلاعات و صحبت شعر کردن، چت کردن در چت‌‌روم‌ها است. چه محیطی را برای چت کردن پیشنهاد می‌‌کنید؟ از گوگل‌تاک (Google Talk) استفاده شود. آن‌هم به این صورت که وقتی وارد جی‌میل‌‌تان می‌شوید، از گوگل‌تاک که در سمت چپ جاسازی شده است، استفاده کنید. چون وقتی از طریق جی‌میلتان وارد چت‌روم می‌شوید، باز همه‌ی اطلاعات رمزنگاری می‌شود و دیدن آن برای هکرها‌، دشوار خواهد بود. چت‌های یاهو و ام‌اس‌ان و غیره را به راحتی می‌توان شنود کرد. چه تهدیدهای امنیتی متوجه کسانی است که از اینترنت بی‌سیم (Wireless LAN) استفاده می‌کنند؟ کسانی که از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند، باید مراقب چه چیزهایی باشند؟ کسانی که در منزل وایرلس دارند، از روتر (Router) استفاده می‌کنند که بتوانند اینترنت را به اشتراک بگذراند. هر چند می‌توانند از پسورد برای رمزگذاری میان وسایل الکتریکی‌شان و روتر استفاده کنند، ولی این ارتباط‌ها و رمزنگاری‌ها بسیار بسیار ضعیف است و فکر می‌کنم در سخت‌ترین شرایط و در دورترین حالت، با امکاناتی که امروز هست، می‌توان این پسوردها را در کمتر از سه دقیقه شکست و آن ارتباطات را گوش کرد. به این دلیل، پیشنهاد می‌‌کنم که حتماً کامپیوترتان را با کابل به رابط الکترونیکی وصل کنید. چرا که در شعاع ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری شما، اگر کسی بخواهد، می‌تواند بدون این که شما بدانید، اطلاعات شما را بخواند. چون رمز‌گذاری‌ها ضعیف است و ممکن است باعث ‌شود اطلاعاتتان لو برود. تأکید من بر استفاده از کابل و هم‌چنین استفاده از نرم‌افزارهایی مانند زون‌آلارم (ZoneAlarm) است تا بدانید ارتباطاتتان با کامپیوتر و بیرون چیست. چون این روزها، با اینترنت‌های پرسرعتی که به خانه‌ی مشترکان ایرانی آمده است، امکان مانیتور شدنشان، با توجه به آی‌پی ثابتی که دارند، بسیار ساده‌تر و سهل‌تر شده است. اگر ویندوز و سیستم‌ عامل‌تان به‌روز نیست، به راحتی می‌‌شود با تهدیدهای امنیتی که وجود دارد و به‌روز (update) نشده است، وارد سیستم شد. انواع و اقسام هک‌ها را می‌توان در مورد آن انجام داد. می‌شود ویروس‌ روی آن فرستاد یا با استفاده از ضعف‌های امنیتی، وارد دیسک سخت کامپیوتر قربانی شد و اطلاعات را بیرون کشید. به این دلیل، پیشنهاد می‌کنم که کامپیوتر حتماً به‌روز باشد. آنتی‌‌ویروس‌های امنیتی روی کامپیوتر نصب شود و حتماً ویروس‌کش (Virus Scanner) و زون‌آلارم یا نرم‌افزارهای مشابه داشته باشیم.
4-مشاوره با مهندسین و طراحان سیستم ها شعر به گونه ای که همزمان با پیشرفت تکنولوژی ارزیابیهای پیشرفته ای هم به عمل اید.

4- آنتی ویروسی را تهیه کنید که از کامپیوتر شما پشتیبانی کند. یعنی آنتی ویروس از معماری سخت افزاری کامپیوتر ، سستم عامل ، برنامه های سرویس دهنده و اگر می خواهید ، از برنامه ایمیل شما پشتیبانی کند. آنتی ویروسی که برای معماری 32 بیتی طراحی شده است روی کامپیوتر های 64 شعر بیتی کار نخواهد کرد. 
با مقایسه نتایج شش آنتی ویروس در شعر جدول به خوبی می توان نقاط قوت و ضعف یکی محصول را متوجه شد. همان طور که می بینید ، هر محصول در یک گزینه عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در گزینه دیگر خیر. مواردی که از آنتی ویروس ها تست گرفته شده و در جدول آورده شده به شرح زیر است : 

اسب های تروا كه خود را به شكل برنامه های عادی و مفید جلوه می دهند، در حقیقت ویروس هستند. شعر به عنوان مثال: برنامه ای كه ادعا می كند یك ماشین حساب مالی است، اما در عوض تمامی فایل های هارددیسك شما را حذف می كند، یك برنامه اسب تروا است. 
بريدن شعر cut


قبل از پاراگراف شعر Befpre parageraph

منوي شعر help
در ضمن ظاهر نرم افزار ناد 32 معمولی است، کاسپراسکای متوسط و کوییک شعر هیل زیباتر طراحی شده است. سرعت اسکن کوییک هیل و ناد32 تقریبا یکسان می باشد.
منو شعر Menu

پيوند شعر Hyperlink

براي شعر اولين بار در سال ۱۹۸۴ واژه «ويروس» در اين معنا توسط فرد کوهن در متون آکادميک مورد استفاده قرار گرفت. د‍ر اين مقاله که «آزمايشاتي با ويروس هاي کامپيوتري» نام داشت نويسنده دسته اي خاص از برنامه ها را ويروس ناميده و اين نام گذاري را به لئونارد آدلمن نسبت داده است. البته قبل از اين زمان ويروس ها در متن داستان هاي عملي و تخيلي ظاهر شده بودند.
یک روش برای طبقه‌بندی تقلب رایانه‌ای، استفاده از مدل پردازش داده شامل ورودی، شعر پردازشگر، دستور‌های رایانه‌ای، ذخیره‌سازی داده‌ها و ستاده‌ها است. 
- ابزاري به نام cheops شعر كه يك توپولوژي كامل از شبكه را ارائه مي دهد .
ذخيره شعر Save

بعضی از برنامه های ضد ویروس برای شناسایی ویروس های جدیدی که هنوز فایل امضای آنها ارائه نشده از روش های جستجوی ابتکاری استفاده می کنند. به این ترتیب داده های مشکوک در فایل های موجود در سیستم و یا فعالیت های مشکوک مشابه رفتار ویروس ها (حتی در صورتی که تعریف ویروسی منطبق با آنچه که در فایل مشکوک یافت شده موجود نباشد) علامت گذاری می شوند. اگر ضد ویروس فعالیت مشکوکی را مشاهده نماید، برنامه ای که فعالیت مشکوک انجام داده را قرنطینه شعر نموده و به کاربر در مورد آن اعلام خطر می کند (به عنوان مثال اعلام می شود که برنامه مشکوک مایل به تغییر Windows Registry می باشد). دقت این روش پایین است و در بسیاری از مواقع در شناخت فایل های مشکوک به ویروس اشتباهاتی رخ می دهد.
کامپیوتر شعر - رایانه-fghf امنیت 



FILE: شعر fghf://fghfw.irandoc.ac.ir/etela-art/24/no2/kamcar.pdf
نقطه شعر Point
2-به منظور کشف تقلب باید کنترلهای شعر جدیدی طراحی و مستقر شود.
2- در نماي Outlineبا انتخاب متن و شماره اسلايد مورد نظر با شعر حالت Drag ماوس محل جديد مكان‌نما را مشخص كنيد. خط افقي محل جديد اسلايد را نمايش مي‌دهد


مهمترين اين شعر خطرات وجود افرادي است كه به هر دليل قصد رخنه در حريم غير مجاز امنيتي شبكه را دارند تا از آن سوء استفاده ببرند.
كليد‌هاي ميانبر در شعر Power point
شکستن کلمه عبور هنگامی رخ می‌دهد که یک مزاحم به پدافند و سیستم دفاعی نفوذ می‌کند و فایلهای حاوی کلمه‌های عبور معتبر را به سرقت می‌برد، آنها را کدگشایی کرده و برای دسترسی به منابع سیستمی از قبیل فایلها، برنامه‌ها و اطلاعات از آنها شعر استفاده می‌کند. 

در اين لايه براي هر برنامه كاربردي يك سري پردازشهاي مجزا صورت ميگيرد . بنابراين در اين مرحله حجم پردازشها زياد است . مثلا فرض كنيد برخي از اطلاعات پست الكترونيكي شما محرمانه است شعر و شما نگران فاش شدن آنهاييد . در اينجا ديوار آتش به كمك شما مي آيد و برخي آدرسهاي الكترونيكي مشكوك را بلوكه ميكند , در متون نامه ها به دنبال برخي كلمات حساس ميگردد و متون رمزگذاري شده اي كه نتواند ترجمه كند را حذف ميكند .

اگر شما بی‌‌احتیاطی کنید و یا اگر سیستم منزلتان تحت نظر باشد و پسوردتان شعر ربوده شده باشد، می‌توانند به پروفایل دوستان دیگرتان دسترسی پیدا کنند و احیاناً اطلاعات آنان را به دست بیاورند. به همین دلیل، یکی از کارهای امن برای سیستم فیس‌بوک این است که کاربران در صورتی که از اکانت خود برای پخش اخبار و غیره به صورت فعال استفاده نمی‌کنند، هر بار صفحه‌ی شخصی فیس‌بوکشان را غیر فعال (Deactivate) و دوباره فعال (Activate) کنند.
C - در لايه سوم حفاظت بر اساس نوع شعر سرويس و برنامه كاربردي صورت مي گيرد :

Power point بهترين برنامه براي نمايش دادن و متحرك سازي است به طور معمول براي متنها اشكال ترسيمي، نمودارها، فيلم و موارد مشابه اعمال مي‌شود جلوه‌هاي ويژه امكان ظاهرشدن اين موارد روي صفحه اسلايد را به صورت مجزا فراهم مي‌كند به علت قابليت تركيبي بودن اين جلوه‌ها بعضي از اسلايدها مي‌توانند بسيار پيچيده شوند انتخاب اين جلوه‌ها به مقدار زمان اسلايدها بستگي دارد و روي بينده تأثير بسيار زيادي مي‌گذارد جهت اعمال جلوه متحرك گزينه Custum Animation انتخاب مي‌شود. دسترسي به اين گزينه از سه روش شعر امكان‌پذير مي‌باشد:
• صحت و استحكام: بدين معني كه اطلاعات دست نخورده شعر بماند و تغيير در آنها فقط توسط افراد مجاز در صورت لزوم به صورت درست و قابل پيگيري انجام شود. 
محافظت شعر
كنترلهاي جهت را مي‌توان به اسلايد افزود در اين صورت كار بسيار ساده خواهد شد. مي‌توان دكمه‌هاي جهت و كنترلي را نيز تغيير شكل داد. براي دكمه‌هاي عملياتي به غير از گزينه‌هاي داخل منوي Actionكه بيشتر شامل بعدي، قبلي، اولين اسلايد، آخرين اسلايد، راهنما، نمايش اطلاعات اجراي برنامه، سند، صدا و فيلم مي‌باشند در كادر محاوره‌اي باز شده Action در كادر Hyperlink toنيز مي‌توان نشاني دلخواهي را براي پيوندزدن دكمه به صفحه يا اسلايد ديگري شعر روي رايانه سي‌دي يا وب را به دكمه علياتي افزود.
اجراي فيلم‌هاي شعر آموزشي:
سطح محافظت نرم افزار بسته به جدید و بروز بودن آن متغیر است. محصولات جدیدتر قابلیت های مانند بروز رسانی خودکار، اسکن های زمان بندی شده، محافظت از سیستم به صورت ماندگار در حافظه و همچنین امکان یکپارچه شدن با برنامه های کاربردی اینترنتی مانند برنامه های e-mail و مرورگرهای وب را دارند. نسخه های قدیمی تر نرم افزارهای ضدویروس تنها یک اسکنر بودند که باید به صورت دستی راه اندازی می شدند. همه نرم افزار های ضدویروس در صورتی که به صورت منظم به روز رسانی شده و عملیات اسکن بر روی دیسک های سخت، تجهیزات قابل انتقال (مانند فلاپی و Zip disk) انجام شود می توانند دستگاه کامپیوتر را در برابر ویروس ها مقاوم کنند. در واقع نقطه برتری محصولات جدید ضد ویروس در قابلیت های آنها برای محافظت از سیستم در مواقعی است که کاربر دانش و یا دقت لازم برای به کارگیری شعر آن را ندارد.
جهت افزودن يك قطعه صدا از روي CDيك شمايل مانند بلندگو به اسلايد اضافه مي‌شود كه با كليك كردن روي آن مي‌توان صدا را پخش كرد. صداها برنامه نمايشي را گوياتر مي‌كنند اين صداها را مي‌توانيد از منابع مختلفي مانند فايل صداهاي از پيش ضبط شده و يا CDفراهم آوريد. شعر براي اضافه كردن فايل‌هاي صوتي بايد نرم‌افزار و سخت‌افزار مناسبي روي دستگاه داشته باشيد. Power point اكثر صداها را تشخيص مي‌دهد اين صداها از نوع Wavمي‌باشند كه بيشتر شبيه به ضبط واقعي صدا هستند. Midكه فايل‌هاي MIDIاست كه در داخل برنامه Power point نيز وجود دارند. اگر اين صداها در دستگاه موجود نمي‌باشند مي‌توان آنها را از CDهاي مختلف و يا از Webبه دست آورد.
اگر تعداد زيادي اسلايد داشته باشيد كه به دكمه‌هاي عملياتي مشابهي نياز دارند مي‌توانيد تمام دكمه‌ها را براي اولين اسلايد ايجاد نموده آنها را انتخاب نماييد و سپس به شعر هر يك از اسلايدها بچسبانيد.

۲- نصب برنامه‌ ضد ويروس: اين عمل نيز مانع از آلوده شدن دستگاه شما مي‌شود. از مشهور ترين برنامه هاي ضد ويروس مي‌توان Symantec Norton Antivirus, Mcafee نام برد. پس از نصب سيستم عامل دستگاه خود، بلافاصله ضد ويروس را نيز نصب کنيد. دقت کنيد که پس از نصب ضد ويروس مي بايست ليست ويروسهاي قابل شناسايي آن را نيز update کنيد که اين کار به سادگي امکانپذير است.( به شعر عنوان مثال در مورد Norton Antivirus روي قسمت Live update کليک کنيد.) 
وظيفه، نقش شعر Task
اين نوع ابزارها در ابتدا براي مديران شبكه و به منظور شناسايي آسان معايب شبكه طراحي شدند ، اما اكنون مورد سوء استفاده نفوذگران نيز واقع شعر شده اند.
شعر 
حملات رايانه اي شعر معمولا" در سه مرحله انجام مي شود: 

• به جاي واژه دوره مي‌توانيد از جلد نيز استفاده كنيد. شعر
شعر 

ويروس هاي مخفي: شعر
Pause جهت توقف يك برنامه نمايشي به صورت موقتي استفاده مي‌شود شعر
اگر جورج اورول (George Orwell) شاهد فضای امنیتی حاکم بر اینترنت ایران بود، حتماً تجربه‌ی تعقیب و گریز کاربران اینترنت را در کتاب «۱۹۸۴» خود درج می‌کرد. در حال حاضر برای بسیاری از کاربران اینترنت، این سوال مطرح است که آیا ای‌میل‌های آنان باز می‌شود یا خیر؟ آیا نیروهای امنیتی، امکان ورود به صفحات شخصی فیس‌بوکشان شعر را دارند؟ و چگونه می‌توان بدون آن‌که تحت نظر بود، چت کرد؟ به همین بهانه، با فردی آگاه به مسائل امنیت شبکه در کانادا گفت و گو کرده‌ام که در سال‌های گذشته، با گروه‌های مختلفی در ایران نیز همکاری کرده بود. این گفت و گو به این شرط انجام شده که نام این کارشناس درج نشود.
كليدهاي ميانبر با استفاده از شعر كليد CTRL

شعر 
نتيجه‌گيري: شعر
9-هیچکسی در سازمان نباید به رمزهای شعر عبور دسترسی داشته باشد به جز مدیر امنیت شبکه. غلط یا درست؟ 
ترسيم كردن شعر drawing
باتوجه به اينكه مقوله امنيت اطلاعات و بخصوص مطابقت با يك استاندارد قابل قبول بين المللي هم ازنظر شركتها و توليدكنندگان و هم ازنظر مشتريان و خريداران خدمات اين شركتها حائزاهميت است و بادرنظر گرفتن اينكه رعايت استانداردهاي امنيتي شركتها شعر را در زمينه مسئوليتهاي قانوني آنها حمايت مي‌كند توجه به استانداردهاي بين‌المللي امنيت اطلاعات و پيروي از آنها در بازار جهاني امروز از اهميت بيشتري برخوردار گشته است. 

در Power point مي‌توان تنظيمات انجام شده را در هر زمان به وسيله پيش‌نمايش اسلايد مشاهده نمود. Power point شعر شامل يك گزينه براي پيش‌نمايش تنظيم اسلايد جاري بدون شروع به نمايش درآمدن تمامي برنامه نمايشي مي‌باشد.
همچنین، اطلاعات شرکت می‌تواند به شعر سرقت رود. در یک قضیه، مدیر دفتر وال استریت اطلاعاتی در مورد برنامه‌های تحصیل سهام و ادغام‌های تجاری آینده در فایل واژه‌پردازی پرکت پیدا کرد. او این اطلاعات را به دوستش فروخت و دوستش نیز با انجام معاملات غیرقانونی سهام میلیونها دلار پول به دست آورد 
Author: Mahmoud Khosrowjerdi, شعر
برای نمونه کارشناسان تخمین زده اند که کرم "مای دوم" تنها در ژانویه 2004 و در یک روز 250 هزار دستگاهشعر رایانه را آلوده کردند و به این به آن معناست که به یک باره حداقل 250 هزار نفر در یک روز به دردی مشترک دچار شدند. 
طراحي شعر desing
پست الكترونيكي: شعر masadi1355@yahoo.com
سطح محافظت نرم افزار بسته به جدید و بروز بودن آن متغیر است. محصولات جدیدتر قابلیت های مانند بروز رسانی خودکار، اسکن های زمان بندی شده، محافظت از سیستم به صورت ماندگار در حافظه و همچنین امکان یکپارچه شدن با برنامه های کاربردی اینترنتی مانند برنامه های e-mail و مرورگرهای وب را دارند. نسخه های قدیمی تر نرم افزارهای ضدویروس تنها یک اسکنر بودند که باید به صورت دستی راه اندازی می شدند. همه نرم افزار های ضدویروس در صورتی که به صورت منظم به روز رسانی شده و عملیات اسکن بر روی دیسک های سخت، تجهیزات قابل انتقال (مانند فلاپی و Zip disk) انجام شود می توانند دستگاه کامپیوتر را در برابر ویروس ها مقاوم کنند. در واقع نقطه برتری محصولات جدید ضد ویروس در قابلیت های آنها برای محافظت از سیستم در مواقعی است که کاربر دانش و یا شعر دقت لازم برای به کارگیری آن را ندارد.
به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از سايت SG به نقل از شعر ComputerWeekly، مدير فناوري شركت NetSec، گفته است كه اين شركت خدماتي براي ايمني، به بنگاه‌هاي عظيم اقتصادي و آژانس‌هاي دولتي ارائه كرده و در حال يافتن دليل ايجاد ترافيك‌هاي مرموز در شبكه‌هاي مشتريان خود است. 
دستيار شعر Assistant

مستقيم شعر Straight
Author: Farid Kamgar, شعر
به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنم که اگر اکانت فیس‌بوک شما با یاهو یا هات‌میل و ... فعال شده، حتماً آن را با جی‌میل عوض شعر کنید. چون ای‌میل اولیه برای پیغام‌هایی که می‌گیرید یا هر کار دیگری که می‌کنید، با استانداردهایی که نام بردم، در جی‌میل امن‌تر است.

يكي از كاربردهاي مهم نزم‌افزار Screen comتركيب صدا و تصوير است به طوري كه اگر از يك تصوير ركورد صدا بگيريم پس از ذخيره كردن برنامه در اجراي مجدد آن آيكون فيلم روشن خواهد شعر بود و اگر روي آن كليك كنيم پنجره‌ي محاوره‌اي براي ما باز مي‌شود. با زدن okمي‌توانيم تصوير را بگيريم بايد به اين نكته توجه كنيم كه در هنگام گرفتن تصوير صدا نيز پخش مي‌شود و باعث هم‌خواني صدا و تصوير مي‌شود.
شعر

ايجاد شعر دكمه‌هاي عملياتي
شكل شعر 1-2
فصل‌هاي بعدي به ترتيب روش‌هاي كار با شعر نرم‌افزار Photo shopرا آموزش مي‌دهند
کامپيوتر به ويروس بسته به نوع آن ممکن است مصائب مختلفي براي سيستم کامپيوتري بوجود آيد که در پاره اي موارد جبران آن ها هزينه هاي زيادي را تحميل مي کند. آسيب هاي بعضي از ويروس ها به گونه اي است که آثار سوء آن ها را به هيچ وجه نمي توان از بين برد. مستقل شعر از نوع ويروسي که بايد با آن مقابله شود نياز به برنامه هاي ضد ويروس همواره وجود دارد و در شرايطي که محصولات ضد ويروس متنوعي توليد شده اند، انتخاب نرم افزار مناسب دغدغه کاربران مي باشد.
ساز، وسيله شعر Instrument
Title: Epistemology and Information Seeking Behaviour: Outcome شعر of a Quantitative Research

Eset’s Nod32: بالا ترین در صد شناسایی نرم افزار های مخرب را در این شش محصول دارد که بسیار شعر قابل توجه است. اما از رابط کاربری خوب و ساده ای استفاده نمی کند و در مقابل Malware ها از دیگر محصولات ضعیف تر عمل کرده است. 
2-خطا‌ها و شعر خرابی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری.
غلط- کلمات رمز نوعا خیلی شعر کم می‌توانند جلو کارمندان داخلی و خبره را بگیرند. 
FILE: fghf://fghfw.irandoc.ac.ir/etela-art/24/no2/khosro.pdf شعر
تا شعر Until
VBA Monitor شعر
تهديدها شعر
فايل هاي اجرايي (فايل هاي با پسوند .exe و .com) را آلوده نموده و همزمان با اجراي اين برنامه ها خود را در حافظه دستگاه بار نموده و شروع به گسترش خود و آلوده کردن شعر ساير فايل هاي اجرايي سيستم مي نمايند. بعضي از نمونه هاي اين ويروس ها متن مورد نظر خود را به جاي متن فايل اجرايي قرار مي دهند.
پنج شعر نکته کليدی برای تهيه آنتی ويروس !!! 
۱- شعر اگر می خواهید امنیت شما بطور کامل برطرف بشه کاسپراسکای حرف نداره … هر چند ممکنه برای کامپیوتر های ضعیف کمی سنگین باشه ولی از نورتون خیلی سبکتر هست . این آنتی ویروس خیلی وقته همیشه رتبه اول رو کسب می کنه …
واژه‌نامه شعر كل مهارت
عدم رعايت مسائل ايمنی توسط پرسنل سازمان، می تواند زمينه دستيابی به اطلاعات موجود در شبکه داخلی را برای سارقين و متجاوزان اطلاعاتی اينترنت فراهم نمايد. شعر
می‌شود تا چند روز قبل را مطمئن شد که کسی وارد میل‌باکس شخصی‌مان شده است یا نه؟ این لیست شعر تنها پنج دسترسی اخیر را به سرویس جی‌میل نشان می‌دهد؛ ولی بالاخره نشان می‌‌دهد که حساب کاربری (account) شما دارد استفاده می‌شود یا نه. مشکلات امنیتی فیس‌‌بوک به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی بسیار فعال چیست؟ آیا ممکن است از صفحه‌ی فیس‌بوک یک فرد، وارد اطلاعات شخصی افراد دیگری بشوند؟
تعريف استفاده مجاز، چگونگي احراز هويت و انتخاب كلمه رمز، شعر مسئوليت به روز كردن نرم افزارهاي موجود در هر رايانه اقدامات لازم درهنگام بروز يك حمله و يا ويروس رايانه اي و مسئوليتهاي افراد دراين مورد. 
Panda Antivirus 2007: در شناسایی نرم افزار های مخرب بسیار خوب عمل کرده است ولی درصد تشخیص Malware ها معمولی است و همچنین تعداد تشخیص های نادرست آن کمتر است که یک مزیت محسوب شعرمیشود. 




:: برچسب‌ها: خرید شارژ ایرانسل، خریدشارژایرانسل, ایرانسل خرید شارژ، خريد شارژ همراه اول, خرید شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژ ایرانسل, خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا، شارژایرانسل، شارژ اينترنتي, خرید شارژ همراه اول بانک ملی, خريد شارژ, sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست