اس ام اس
نوشته شده توسط : عباس نامدار

LEN اس ام اس
این دستورات نشانگر فایل را به یک رکورد خاص انتقال می‌دهند. GO TO نشانگر فایل را به ابتدا و GO BOTTOM نیز آن را به انتهای فایل انتقال می‌دهد. اگر عددی را به همراه دستور به کار برید، آن عدد به عنوان شماره یک رکورد تلقی شدهو نشانگر فایل به همان رکورد انتقال داده می‌شود. با استفاده از گزینه IN نیز اس ام اسمی‌توانید نشانگر فایل ناحیه‌های کاری دیگر را به رکورد مورد نظر انتقال دهید. Alias ممکن است نام فایل و یا شماره ناحیه کاری مورد نظر باشد. 
If اس ام اس array 1 اس ام اسI,2) ="c"
برای آنکه سرویس گیرنده " Client" بتواند به سرویس دهنده اس ام اس دسترسی پیدا کند ، ابتدا سرویس گیرنده باید اطلاعات مورد نیازش را از سرویس دهنده تقاضا کند. سپس سرویس دهنده اطلاعات در خواست شده را به سرویس گیرنده ارسال خواهد کرد.
زماني كه يك سيگنال راديويي ازبين الكترونها ي آزاد يونسفر عبورمي كند تاخير اندكي بوجود مي آيد برحسب مدت زماني اس ام اس تاخير كه بوسيله الكترون هاي آزاد بوجود مي آيد ماهواره‌هاي GPS كدP را روي دوموج راديويي با فركانس هاي مختلف ارسال مي كند كه L1,L2 ناميده مي شود .يك سيگنال به هنگام عبور ازيونسفر بيشتر ازديگري به تاخير مي افتد.
فعالیتهای WTO برای به حداکثر رساندن اس ام اس منافع، به شرح زیر استاوا شارژ 
3- سرعت اس ام اس زیاد 10mbps-100mbps-1Gbps 

براي گرفتن پاسخ مناسب بوسيله اس ام اس GIS مراحل زير بايد طي شود اوا شارژ
به طور کلی این پروژه از دو نرم‌افزار جداگانه تشکیل شده که شامل یک بنامه تولید شده به زبان foxpro است که به طور خلاصه می‌توان گفت حمل تبدیل تمام حروف و اعداد به کار گرفته شده در بانک‌ها را شامل حروف و اعداد فارسی و انگلیسی بهکدهای اسکی آنان که قابل فهم برای محیط ویندوز باشد، فراهم می‌آورد. اس ام اس
در آناليز سري هاي زمان، بايد از وجود مسايل همبستگي خودكار آگاه بود. اين مسئله وقتي بروز مي‌‌‌كند كه اس ام اس اجزا باقيمانده دگرسيون در نقاط مختلف زمان همبستگي پيدا كنند. در اين صورت، استتناج به شكل مدل خطي از ضرايب برگشتي اس ام اسرگرسيون) معتبر نخواهد بود.

بررسی محوطه‌های تاریخی اس ام اس شهر
جاده Hwy407 بعد از افتتاح در اكتبر 1997 از Hwe404 تا Hwy410 و سپس در 12 دسامبر 1997 از غرب به سمت Hwy401 گسترش يافت. در 18 فوريه 1997 بار دوم گسترش يافت. اين گسترش از خيابان دودباين تا شرق امتداد داشت. اين گسترش ها به ناگهان تعداد تردد را زياد كرد. بنابراين دومتغير جديد بنام "متغير مداخله" بكار رفت، يكي براي بزرگراه 401 و ديگري براي جاده مك كوان. مهايتا معادله چنين اس ام اس شداوا شارژ
اس ام اس
بطور خلاصه، مدل 4 ترجيح داده مي‌‌‌شود چون شيوه افزايش را به نحو بهتري نشان مي‌‌‌دهد اس ام اسنسبت به اس ام اس مدل 1و3) و جزء مداخله را در تركيب وارد نمي كند. مدل 4 كمي از مدل 2 بهتر است چون مدل 4 فاقد تاثير خود برگشتي ناشي از يكسويه بودن پارامترهاي برآوري است.

اس ام اس 

شکل اس ام اس 4-26 
بوسیله نقشه مناطق مجاور می اس ام اس توان به اتفاقات و حوادث ایجاد شده در نواحی با فاصله های مشخص از منبع پی برد . مثلاً از این نقشه می توان برای پیدا کردن مناطق مجاور به منطقه ای که در معرض خطر سیل است استفاده کرد .
در انتهاي هر ماه اس ام اس از كارماهانه گزارشاتي تهيه شده و از طريق برنامه سيتم توليد آمار حياتي تغذيه وبه مركز ارسال مي شود. 
استفاده از نرم افزارهاي اس ام اس مودم
اس ام اس
توانایی ترسیم شکل اس ام اس در Freehand 
در دنياي امروز- مورد دوم اهميت فراواني پيدا كرده است و بياموزيم كه چگونه بياموزيم بيانگر اين مطلب است. كسب دانش ميتواند به طرق مختلفي صورت بيگرد. اما به طور كلي از دو طريق ميتوان به كسب دانش پرداخت، اس ام اس به صورت رسمي و محدود در يك مكان و زمان خاص و برنامه اي منظم يا اينكه غيررسمي، بدون اينكه نياز باشد در مكان و زمان خاصي افراد گرد هم جمع شوند و دانش موردنياز خود را به دست آورند. اين نوع كسب دانش، يادگيري مادام العمر هم ناميده شده است. بنابراين ميتوان گفت هدف نهايي بيشر از كسب دانش، يادگيري ميباشد. اما بايد ديد كه فرايند يادگيري چيست.
اس ام اس

طرز كار مودم اس ام اس
- توانايي اس ام اس هدايت و مسير يابي.
1- نمايش چند لايه اس ام اسنقشه) با هم در يك صفحه و روشن و خاموش كردن آنها و حتي Overlay برخي از آنهااس ام اس
موقعیت جغرافیایی بخش اس ام اس زبرخان
بعضي از شهرهاي جهان هم اکنون جمعيتي 40 برابر بيشتر اس ام اس از جمعيتشان در سال 1950 در خود جاي داده اند.
اس ام اس 

برخی کرم‌های کوچک مانند W32/Witty و W32/Slammer ظاهراً پیداکننه هدف اس ام اساسکن شبکه) و پخش‌کننده آلودگی را در یک فراخوانی تابع اس ام اسfunction call) جمع کرده‌اند. با این‌حال هنوز دارای قابلیت‌های مشخصی اس ام اس هستند از قبیل تولید آدرس‌های IP تصادفی و گسترش بدنه کرم در اهداف جدید.
حملات علیه اس ام اس سیستم‌های پیغام‌رسانی فوری اس ام اسInstant Messaging)
 كارشناسي اس ام اس
مهندسین سید فخر الدین انوار، رییس منطقه آزاد قشم که از سخنرانان همایش سراسری نقش فن‌آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در توسعه کشاورزی، دامپروری و سنایع غذایی بودند با اشاره به این مطلب که کلیه فعالیت‌های اقتصادی از سه بخش تولید، توزیع، و مصرف تشکیل شده و این زنجیره خود می تواند به زنجیره‌های مشابه متصل شود اظهار داشت، امروزه با توسعه اس ام اس تکنولوژی و صنعت ایده‌های نو و محصولات جدیدی را به بازار آورده و زنجیر جدیدی ایجاد می کند که به زنجیره‌های تکنولوژی قبلی متصل می‌شود و برای ادامه بقاء و حیات کشور در بازار جهانی اقتصادی کنونی چاره‌ای جز برقراری ارتباط مستمر با مراکز تحقیقاتی و اتصال به زنجیره‌های جهانی تولید و توزیع نداریم. 
اس ام اس 
تفاوت CD , DVD "Compact Disc اس ام اس & Digital Video Disc"
3 – در پاسخ این فرمان به Back Orifice دستور می‌دهد تا یک سرور TTP مجازی در ماشین اشغال شده ایجاد کند. کرم به Orifice در سیستم اشغال شده اس ام اس استفاده کند.
" دلایل استفاده از اس ام اس شبکه را می توان موارد ذیل عنوان کرد2" اوا شارژ
اس ام اس
با توجه به گسترش اینترنت و بزرگ راه‌های اطلاعاتی در سال اخیر، توصیه‌های ITU اس ام اس تقریبا برای تمامی لایه های اینترنت به کار می رود. برای مثال صنعت مخابرات به وضوح زیر ساخت عمده و اساسی اینترنت و سایر شبکه های مبتنی بر پروتکل اینترنت را فراهم می کند. قسمت عمده این ساختار بر پایه توصیه نامه های ITU تنظیم شده است. 
اس ام اس9) اس ام اس 

2 – Borm فرمان BO-اوا شارژ-ENABLE اس ام اس را به سمت سرور ارسال می‌کند.
اینچ مکعب اس ام اس در دقیقه MRR= 12 trWVn
در ابتدا ویزادی ظاهر می‌شود اس ام اس که ضمن خوش‌آمدگویی شیوه بازکردن سند جدید را از کاربر تقاضا می‌کند.
تمام محیط‌های رایانه‌ای از نوعی کتابچه آدرس برای ذخیره‌کردن اطلاعات لازم برای تماس با اشخاص استفاده می‌کنند. برای مثال کتابچه آدرس Windows یا Outlook ممکن است آدرس‌های ای – میل دوستانتان همکاران و مشتریان لیست ای – میل‌هایی که در آن‌ها شرکت دارید را در خود داشته باشند. اگر یک کرم بتواند به آدرس‌های ای – میل درون این مکان‌ها دسترسی یابد می‌تواند خود را برای تمامی آدرس‌های داخل آن‌ها ارسال کرده و با یک نرخ تصاعدی تکثیر یابد. متأسفانه دسترسی اس ام اس به اطلاعات داخل این کتابچه‌های آدرس عملی پیش‌پا افتاده به شمار می‌رود.
پرس های خان کشی- همان طور که در شکل 13- 26 نشان داده شده است اساسا پرسهای خان کشی پرس های میله‌ای پیستون دار هستند . ظرفیت آنها از 5 تا 50 تن است و برای خان کشیهای فشار دادنی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنگام خان کشی زائده جلویی خان کش را داخل سوراخ تعبیه شده در قطعه کار که در کارگیر روی میز ماشین اس ام اس بسته شده است، فرو می‌کنند. با پایین آمدن بازو، پرس به سطح بالای خان کش فشار می‌آورد و آن را با کار درگیر می‌سازد. 
و اما براساس تعریف و تقسیم بندی مندرج در مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قدمگاه و مجموع روستاهای حوزه نفوذ آن با داشتن حدود 7000 نفر جمعیت تشکیل یک مجموعه روستایی را می‌دهند و شهر قدمگاه مرکز این مجموعه می‌باشد. درستاهای حاجی آباد همراه با کاریزنو و دولت آباد و قره داش تشکیل یک حوزه روستایی را می‌دهند و حاجی آباد به عنوان یک کانون برتر جمعیتی مرکز حوزه اس ام اس به حساب می‌آید. براساس مصوبه ذکر شده مجموعه روستایی از تجمع مجموعه روستایی از تجمع چند حوزه روستایی و همچنین منظومه روستایی از تجمع چند مجموعه روستایی تشکیل می‌شود.
طی چندین سال گذشته تعداد روزافزونی از کاربران در ماتریس سیستم‌های عامل گرفتار شده‌اند. خصوصاً Windows این توهم را در ذهن میلیون‌ها کاربر رایانه در سرتاسر جهان ایجاد کرده است که آن‌ها ارباب رایانه خود هستند نه برده آن این توهم سبب بروز اعمال جاهلانه از نظر امنیتی می‌شود در حقیقت بسیاری از کاربران هنوز نمی‌دانند که باید مراقب پسوندهای ای – میل باشند. W97M/Melissa را درنظر بگیرید که برای اغفال گیرنه پیغام به اجرای کرم در ماشین خود از ای – میل زیر استفاده می‌کرداوا شارژ اس ام اس
جهان به سرعت در حال رسيدن به مرحله اس ام اس اي است که در آن بيشتر جمعيت کره زمين در شهرها زندگي مي کنند. انتظار مي رود که طي دو سال آينده بيشتر جمعيت جهان در شهرها زندگي بکنند. بيشترين فشار اين پديده به کشورهاي در حال توسعه وارد خواهد شد.
3. مونيتور رنگها را به خوبي نشان نداده ويا تغييرات درجه خاكستري غيرخطي اس ام اس شده است. 
براي تعيين تنظيم هاي لازم در تبادل داده ها، بايد از نرم افزار همراه مودم استفاده كنيد، كه امكان اس ام اس تعين تنظيم_هاي مختلف مربوط به تبادل داده ها را برايمان فراهم مي كند. 
ازنظر تئوري با استفاده از3 ماهواره مي توانيم مكان خودرا به دست آوريم ولي به دليل فني اگرچنانچه ماهواره چهارم را همانند ماهواره هاي 1و2 انتخاب كنيم بطورقطع فصل مشترك اين چهار كره يك نقطه خواهد بود واين نقطه مختصات مكاني مارا نشان مي دهد استفاده كنندگاني كه درارتفاعي مششخص قراردارند اس ام اسمانندكشتي هايي كه درسطح دريا واقع باشند)به سهولت ميتوانند با استفاده ازدوماهواره مكان خودرا اس ام اس تعيين نمايند .
تعريف اس ام اس CRT
را می دهد که نسبت به تخصص شما و نوع سیستم عامل سرور می توانید گزینه دلخواه را انتخاب نمایید . اس ام اس
که در آن اس ام اس آدرس IP همان آدرس سیستم اشغال شده می‌باشد.

5- حفظ رفتارهای متفاوت و ویژه با کشورهای در حال توسعه و با کمتری درجه توسعه یافتگی در تحمل تغییرات کمتر و در مدتی اس ام اس طولانی‌ترع و به صورتی یک طرفه اصل دیگری است. 
بايد توجه اس ام اس كنيد كه نصب ويندوز ايكس پی و ويندوز2000 شبيه به هم است . با كمی تفاوت !!
رئیس مرکز جهانی شدن میدان اصلی مسابقه در اقتصاد جهانی را بهره وری اعلام کرد و افزوداوا شارژ باید از بهره مندی هایی که در تعامل اس ام اس با اقتصاد جهانی حاصل می شود. بدر دستیابی به فن‌آوری های پیشرفته به کار برد. ضمن آن که دلیل مشارکت در سرمایه‌های خارجی تکنولوژی و دسترسی به بازار آن سرمایه است. 

2-1-9) پایگاه داده‌ها اس اس ام اس ام اسData Base) ار هر پایگاه داده می‌توان استفاده فقط باید از نوع اس ام اسverdion) شی گرا باشد. 
دولت آباداوا اس ام اس شارژ
4- طرح گسترش کاربرد فن‌آوری ارتباطات و اس ام اس اطلاعات در توسعه خدمات اجتماعی. 

اغلب کرم‌ها فرض می‌کنند که شما یک نوع مشخص سیستم دارید. مثلاً یک ماشین Windows و یک کرم منطبق با این‌گونه سیستم‌ها را برای شما ارسال می‌نمایند. برای مثال نویسندة کرم برای حمله به سیستم شما ممکن است از هرگونه زبان اسکریپت‌نویسی، فرمت مدارک، یا کد باینری یا تزریق شنده در حافظه اس ام اسmemory injected code) و یا ترکیبی از همه این روش‌ها استفاده نمایند بطور نمونه حمله‌کننده، گیرنده را از طریق روش‌های مهندسی اجتماعی اس ام اسsocial engineering) به اجراکردن کرم ترغیب می‌نماید. با این حال روزبه‌روز کرم‌های بیشتری یافت می‌شوند که از ماجول‌های مخصوصی برای اجرای خودکار و اس ام اس بدون نیاز به کمک کاربر استفاده می‌کنند.
با توجه به بررسی انواع روش های مختلف پیاده سازی وب جی آی اس به یک طرح کلی برای این کار دست یافتیم که قابل استفاده برای مقاصد مختلف و در سطح های اس ام اس مختلف می باشد .
اس ام اس 
سخن اس ام اس آخر
دلیل کوچکی برای نشان دادن اینکه آنها این چنین می کنند، وجود دارد. حتی در جوامعی مثل مصر، ترکیه،‌ پاکستان که تعدادمعماران متجاوز از هزاران نفر است،‌ حقوق حرفه ای و امنیتی معماران تضمین شده نیست. از طرفی، بازگشتی از وجود حقوق معماران اس ام اسبه عنوان مثال در ترکیه و ایران) وجود دارد و از طرفی دیگر، در برخی از کشورها،‌ معماران، حتی در فهم پایه ای شغلی اس ام اس کمبود داشتند. همانند کشورهای آفریقایی و بنگلادش در بعضی از کشورها، به طور کلی سازماندهی شغلی توسط دولت ممنوع است. امروزه، بیشترین سازمانهای حرفه ای پیشرفته ی معماران در شرق میانه تنها تحت اتحادیه مهندسی و معاران است. به عبارت دیگر، صحت ساختمان سازی، هم تراز با هرچیز دیگری از طرف جامعه توسط دولت تحت امنیت قرار می گیرد. در نتیجه موضوع «کیفیت محیط زیست» برای حمایت از معماری که صلاحیت دارد و مسئول است، در کل بی معنی می ماند.

عيب يابي اس ام اس
اس ام اس - مقدار ترافیک
پیش گفتار اس ام اس
طبقه‌بندی خان کشها معمولا طبقه‌بندی کشها به صورت زیر اس ام اس استاوا شارژ 
4. صفحه نمايش بهم ريخته وياكلاًسيستم درحالت قفل شده قرار مي اس ام اس گيرد. 
3- تعیین موضوعات اس ام اس و اهداف 
تصميم گيري راجع به روش آناليزي بستگي به سؤالي که ابتداً مطرح شده و کيفيتي که نتايج مورد استفاده قرار مي گيرد ، دارد . هر چه کار مورد بررسي احتياج به دقت بيشتري داشته باشد يا به عبارت ديگر هر چه جواب دقيق تري براي سؤال خود اس ام اس بخواهيم بايد از روش هاي آناليزي دقيق تر و پيشرفته تر استفاده کنيم . 
ب – هم مقیاس نمودن نقشه اس ام اس ها
جي آي اس بيشتر از هر چيز به نقشه ها پيوسته است . اگرچه نقشه فقط يکي از راه هايي است که با آن جي آي اس مي تواند در اطلاعات جغرافيايي مورد استفاده قرار گيرد . اين سه راه به اس ام اس عبارت زير هستند اوا شارژ 

در اين مدل، محدوديت مكاني و زماني از ميان برداشته ميشود و مفهوم كلاس توسعه پيدا ميكند. در اين كلاسها از تخته سفيدهاي الكترونيكي استفاده ميشود و سطح تعامل ميان يادگيرندگان و معلم بسيار بالا ميباشد. اتصال به كلاس از طريق رايانه صورت مي گيرد و معلم بهتر ميتواند فعاليتهاي يادگيري را به صورت مشاركتي طراحكي كند. يادگيرندگان يك تيم را تشكيل ميدهند و در يادگيري مشاركت ميكنند. در اين مدل يادگيري، استفاده از كتابها و مجلات الكترونيكي اس ام اس و وب سايتهاي مختلف مورد نياز، ضروري مي نمايد.
پاوا شارژ توسعه توسعه تجارت الکترونیکی. اس ام اس
یک شبکه محلی می تواند بدون تغییر در ساختار سیستم توسعه یابد وتبدیل به اس ام اس یک شبکه بزرگتر شود. در اینجا هزینه توسعه سیستم هزینه امکانات وتجهیزات مورد نیاز برای گسترش شبکه مد نظر است.
مفهوم كلي ناوبري راديويي بستگي به انتقال همزمان سيگنالهاي راديويي دارد اگر سيگنالهاي راديويي دقيقاً بطورهمزمان بطور فرستاده نشوند گيرنده نمي تواند بطوردقيق موقعيت را محاسبه نمايد كنترل زميني دراثر تاثيرگذاري بعضي ازماهواره ها درارسال سيگنال هاي C/A كمي قبل يا بعداز ساير ماهواره ها دخالت مي اس ام اس كند دخالت عمدي اصلي , هما ن دسترسي موردي اس ام اس4) به شمار مي رود .
3 – " اس ام اس وب جی آی اس " راه حل رفع معایب جی آی اس محلی
2- عضویت موقت اس ام اس ام اس اسناظر) 
اس ام اس
اس ام اس12) اس ام اس
بزرگراه 401 پرتردد ترين بزرگراه در آمريكاي شمالي است و هر روز بيش از يك ميليون وسيله نقليه از آن عبور مي‌‌‌كنند. طول جاده 407ETR در حد 154 اس ام اس كيلومتر است.


بررسي اس ام اس و شناخت حوزه نفوذ مستقيم شهر
Non-Internet Sharing اس ام اس Windows Settings
Diskpartاوا شارژ اس ام اس دستوري براي پارتيشن بندي
بنابراین برنامه مدارس معماری در جهان اسلامی با استانداردهای گسترده ی جهانی ذهنی توسعه یافته است، که با هنرهای بصری که سیستم هنرهای بیوکس را پایه گذاری کرد، سیستم آلمانی منطبق با تکنولوژی یا سیستم آمریکایی تولید شده بهاوس، به آن هستی بخشیده است. تولید آخر مشابه با توجه به معیار بین المللی، اگرچه شناسایی استانداردها برای آدرس دهی وضعیت حرفه ای به طور کامل متفاوت قرار گرفته اس ام اس است.
بر همين اساس، افزايش هاي ناشي از گسترش بزرگراه با افزايش نسبي هفتگي تعداد كاربران، از درجه اهميت افتاد. اين جدول اس ام اس هم چنين نشان مي‌‌‌دهد گرچه اندازه پارامترهاي روزانه و هفتگي در همه مدلها يكسان است ولي مدلهاي داراي پارامتر گسترش يعني مدل 3و4 داراي ضرايب كوچكتري هستند. معنايش اين است كه اثر بخش شيوه در مدل 1 و مدل 3 بزرگتر است. هر قدر اندازه شيوه در طي زمان بالا برود، انتظار مي‌‌‌رود پيش بيني هاي مدل 1 و3 از پيش بيني هاي مدل 2و4 بيشتر شود. نتايج مربوط به مدل هاي كاليبره در شكل 5و6 ديده مي‌‌‌شود. خطوط نازك در شكل 5 بيانگر مدلهاي كاليبره است و خطوط ضخيم، اطلاعات مربوط به مشاهده را نشان مي‌‌‌دهد. اشكال 5و6 نشان مي‌‌‌دهند كه تغيير خطوط مدل ها با تغيير خطوط مشاهدات خيلي هم خواني دارد. بنظر مي‌‌‌رسد تفاوت مدل ها كوچك باشد.
به طور مشابه، آموزش معماری در مصر، اس ام اس تکامل یافته از الگوهای چسکول آلمانی با تاثیری قدرتمند از سوئیسی ها در دانشگاه قاهره که معماران آموزش می دهد، در سال 1880 شروع شد.
در زمینه برق، پیش بینی فضاهایی جهت احداث پست‌های زمینی ضروری است و رعایت فواصل و متراژها جهت نصب شبکه‌های برق نیز باید مورد توجه قرار گیرد. قدمگاه فاقد کشتارگاه می‌باشد و گوشت مصرفی این شهر با داشتن چهار دربند قصابی، بدون هیچگونه کنترل بهداشتی توزیع می‌شود. این شهر دارای آتش نشانی می‌باشد، ولی فقط یک پرسنل دارد و همچنین فاقد تجهیزات کافی جهت اطفاء حریق است. اس ام اس
هرچه گيرنده? شما به ماهواره‌هاي بيشتري وصل شود، اطلاعات دقيق تري را براي شما محاسبه مي‌‌کند. جي‌پي‌اس، در ابتدا تنها استفاده? نظامي داشته است، ولي از سال 1980 به بعد تصميم گرفته شد تا از آن در فعاليت‌هاي غير نظامي هم استفاده شود اس ام اس ؛ تا جايي که امروزه حتي در ماهي گيري و شکار هم مورد استفاده قرار مي‌‌گيرد. اين ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ايالات متحده ساخته و در مدار زمين قرار داده شده‌اند.
5- مدیریت اقتصاد کلان اس ام اس با توجه به اس ام اس فن آوری های جدید اطلاعاتی)
پس از درخواست كارت اين كد داده ميشود و رسيدي كه به اندازه كارت ارزش قانوني دارد به اس ام اس ارباب رجوع داده مي شود. اين درخواستها در گروههاي24 تايي تنظيم گرديده وبه عنوان يك دسته به اتاق كامپيوتر داده ميشود.با توجه به حجم وسيع كار درساعات غير اداري به مركز كامپيوتر ميرفتيم.
4-1-9) روش برنامه اس ام اس نویسی Programming))





:: برچسب‌ها: sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، شعر، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست