اس ام اس
نوشته شده توسط : عباس نامدار

اقداماتي كه در جهت امنيت فيزيكي اس ام اس سازمان صورت گرفته اند موارد ذيل را مشخص كنيد:
1- سوئيچ كردن قاب داده ها ، فرآيند دريافت يك بسته ديتا در اس ام اس رسانه ورودي وانتقال آن به رسانه خروجي.
BAP ` پیاده سازی دو دستگاه نظیر را برای مدیریت کردن پهنای باند در دسترس را برای پروتکل‌ها اجازه می دهد که بسته چند پیوندی را به اس ام اس وسیله مذاکره کردن هنگام اضافه کردن و حذف کردن پیوندها استفاده کنند. 
2 ( پروتکل فشرده سازی IP) – پروتکلی که سیستم باید برای فشرده سازی سرایندهای IP از آن استفاده کند را مشخص می‌کند اس ام اس که تنها انتخاب معتبر برای آن فشرده سازی ون جکسون است. 
USB 2 اس ام اس :
43- شناسه DCE اس ام اس 
سياست‌ها و روش‌ها بايد متناسب اس ام اس با هدف تعريف شده اسناد و مدارك باشند. هنگام بررسي درستي و صحت مدارك هر بند آن را بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه مطابق با هدف تعيين شده روش يا سياست اتخاذ شده است. مثلا اگر هدف سياست امنيتي سازمان تعريف الزامات امنيتي براي كليه سيستمهاي رايانه اي باشد نبايد وضعيتي خاص را فقط براي سيستمهاي پردازنده مركزي تعريف كند بلكه بايد دربرگيرنده دسك تاپ‌ها و سيستمهاي سرور مشتري نيز باشد.
• ثبت اس ام اس كردن 
پروتکل های تایید اس ام اس اعتبار 
توجه: قبل از اينكه شما Bios را به سازي كنيد، يك لپي اس ام اس هارد از تنظيمات اوليه تان را بسازيد که شامل تنظيمات ديسك هارد است.
كاركنان ايمني نيز براي ارائه خدمات مناسب به سازمان بايد به روز باشند. آموزش‌هاي خارجي حائز اهميتند ليكن اجراي برنامه‌هاي آموزشي داخلي نيز مهم است. مثلا مي‌توان تاريخي را معين نمود تا هر كارمند درباره موضوعي به انتخاب خودش ساير كاركنان را آموزش دهد. اين موضوعات ممكن است در ارتباط با ايمني باشند و يا اس ام اسيك موضوع رايج مورد علاقه كاركنان يا مهارتي كه كاركنان فاقد آنند.
نظارت بر کیفیت پیوند – استفاده از یک پروتکل نظارت بر کیفیت پیوند نیز یک عنصر اختیاری در فرایند اتصال است که در صورت وجود انتخاب پروتکل کیفیت در پیغام‌ تقاضای پیکربندی LCP به کار می افتد. هر چند این انتخاب سیستم فرستنده را قادر می سازد تا هر پروتکل دلخوهی را به این منظور مشخص نماید اما فقط یکی از ایناس ام اس پروتکل‌ها استاندارد شده است، که پروتکل گزارش کیفیت پیوند نام دارد. فرایند مذاکره که در این فاز اتفاق می‌افتد سیستم‌ها را قادر می سازد بر سر یک بازه زمانی توافق کنند تا در مدت نشست در آن به ارسال پیغامهای حاوی اطلاعات آماری بار پیوند و خطا بپردازند. 
اسمبل سيستم P4 : با سفارش يكي از مشتريان كه نياز به يك سيستم قدرتمند براي كار كردن با نرم افزارهاي نقشه كشي صنعتي (Mecanical desktop,catia) داشت و با توجه به هزيته اي كه اين مشتري مي خواست صرف اين كار كند جند سيستم با اس ام اس قيمتهاي مختلف به ايشان پيشنهاد شد كه از اين ميان سيستم زير قرار شد كه براي ايشان اسمبل و نرم افزارهاي لازم نصب گردد .
آدرس: (یک اس ام اس بایت) حاوی مقداری هگزادیسمال ff است به نشانه این که بسته به همه ایستگاه‌ها ارسال شود.

SLIP و PPP برای استفاده با مودم‌ها و اتصالات مستقیم دیگر که نیازی اس ام اس به کنترل دستیابی به رسانه ندارند طراحی شده‌اند. از آنجا که SLIP و PPP فقط دو سیستم را به هم وصل می کنند پروتکل‌های نقطه به نقطه یا انتها نامیده می‌شوند. در پشته پروتکل را تعریف می‌کنند، غیر از لایه فیزیکی که به یک استاندارد سخت افزاری مثلا برای واسط درگاه سری RS – 232 وابسته است که اتصال به مودم را در اختیار می‌گذارد. 
دسترسي حمله اس ام اس كننده
03 Reguest – Full اس ام اس – Nak
شکل اس ام اس 
شكل 706 وقتي شما مطمئن هستید که همه ميخ ها به درستي صف بسته شده اند، با ملایمت قطعه را به پایین فشار دهید ولی محکم آن را در سوکتش بنشانید. بعد از اينكه قطعه ها در مكانشان قرار گرفتند، دوباره كارتان را چك كنيد تا مطمئن شويد شما قطعه هايي در پورتهاي درست داريد و اينكه آنها در موقعيتشان در پورتهايتان اس ام اس قرار گرفته اند. وقتي كه هر چيزي درست به نظر برسد، شما براي روشن كردن سيستم و تنظيم تنظيمات Bios مطابق با مرتب كردن سخت افزار PVC آماده ايد.
برنامه ارائه شده به مسئولين اجرائي بخشي آموزش و بخشي بازاريابي است. بدون حمايت مديريت سازمان برنامه ايمني نيز وجود خواهد داشت. بنابراين، وضعيت ايمني و نحوه پيشرفت برنامه بايد به اطلاع مديريت اس ام اس برسد.
به صورت پیش فرض تصدیق الزامی نیست، اگر تصدیق پیوند مطلوب اس ام اس باشد پیاده‌سازی باید امکان پیکربندی پروتکل تصدیق در طول فاز تاسیس پیوند تعیین گردد. 
احتياط‌ها(هشدارها) اس ام اس 
سیستم‌های برای مذاکره درباره اتصالات اس ام اس هر یک از پروتکل‌هی لایه شبکه که در مدت نشست از آنها استفاده خواهند کرد از پروتکل‌های کنترل شبکه (NCP) استفاده می‌کنند. برای آن که یک سیستم بتواند ترکیب بارهای تولید شده توسط پروتکل‌های مختلف را که روی یک اتصال PPP در جریانند حل و فصل کند باید برای هر پروتکل با استفاده از NCPهای مناسب یک اتصال را برقرار نماید. 
دو بخش اساسي هشدارها عبارتند از سيستمهاي پشتيباني و طرح‌هاي جبران بلا اس ام اس (حادثه)
مقدمه اس ام اس 
داده و پد ( متغیر تا 1500 بایت) – حاوی بار تحویل شده بسته است، با طول حداکثر پیش فرض 1500 بایت ( که حداکثر واحد دریافتی ، یا MRU نامیده می شود) این فیلد ممکن است حاوی اس ام اس بایت‌های بی‌معنی باشد تا اندازه‌اش به MRU برسد. 
هنگام اس ام اس ارزيابي يك سازمان،موارد ذيل را بررسي كنيد:
اطلاعات الكترونيكي اس ام اس 
1- اس ام اس مطالبه 
حادثه بدي اس ام اس مي‌‌‌تواند براي اطلاعات سازماني يا سيستم كامپيوتري از طريق راه هاي زيادي اتفاق مي‌‌‌افتد. بعضي از اين چيزهاي بد هدفشان انجام همين كارهاست ( بدانديش، خرابكار) و اتفاق ديگر بوسيله يك سانحه اتفاق افتد.
صف اس ام اس 
05 Call اس ام اس Drop - Query- Resguest
7- همچنين از قطعه گزيده گر يا كوچك، پيچ گوشتي تيغه مسطح با نرمی و با دقت استفاده كنيد قطعه Bios اس ام اس را تعويض كنيد. یکی را بلافاصله جایگزین کنید. 
درس 7 فرآيند امنيتي اطلاعات اس ام اس 
- یک صفحه اس ام اس شامل چندین دکمه که در زیر پنجره پیش نمایش قرار دارد و برای کنترل دستگاه پخش متصل شده به کار می رود.
استاندارد USB ورژن 2 در ماه آوريل سال 200ميلادي پايه اس ام اس گذاري شد. اين استاندارد در حقيقت يك ارتقا استاندارد USB1.1 بود.
به همين دليل ما مي‌‌‌خواهيم تمام اين حادثه ها ( حمله ها) رانام ببريم بدون اس ام اس توجه به اينكه اين ها قصد بدي دارند يا ندارند.
- مكانيزم رمزگذاري مورد اس ام اس استفاده براي محافظت از رايانه‌هاي قابل حمل 
سياست كاربري:‌ ارائه دهنده سياست شركت با توجه به كاربري مناسب سيستم‌هاي رايانه اي شركت اس ام اس است.
21- پاسخ اس ام اس اکو 
Length 8 bite اس ام اس 
دوستان عزیزی که پیش از این با Premire آشنایی داشته و از آن استفاده اس ام اس کرده‌اند می‌توانند این کتاب برا به عنوان مرجع نسخه جدید آن مورد استفاده قرار دهند و در صورت تمایل مطالعه کتاب را از فصل دوم که ویژگی‌های جدید Premire را معرفی می‌کند آغاز نمایند. 
• ديسك نوري – اس ام اس مغناطيسي
- اين حادثه چه تاثيري نام و شهرت سازمان اس ام اس دارد؟
7 Spanning_Tree_Protocol اس ام اس 
واحد داده پرتوكل پل ) BPDU) يكپروتوكل در مجموعه يPPP چند اس ام اس 
این پروتکل‌های تصدیق برای استفاده اولیه به وسیله میزبان و مسیریاب که به وسیله یک سرویس دهنده شبکه ppp از طریق مدارهای سوئیچ شده یا خطوط شماره‌گیری متصلند نامزد هستند، اما ممکن است به خوبی در پیئندهای اختصاصی به کار بسته شوند. سرویس دهنده می‌تواند اس ام اس مشخص اتصال میزبان یا مسیریاب را در مجموعه انتخابات برای مذاکره لایه استفاده کند. 
يكي از سياست‌هائي كه بايد در مراحل اوليه اتخاذ شود تدبير اطلاعات است. تدبير اطلاعات مبناي درك علت اهميت اطلاعات درون سازمان و نحوه دفاع از آن است. اين سند مبناي بسياري از آموزش‌هاي آگاهي دهنده در مورد ايمني است. همچنين سياست (يا سياست‌هاي، بسته به چگونگي تقسيم آن) كاربري همانند اس ام اس الزامات كلمه عبور در سياست ايمني بر برنامه‌هاي آموزشي آگاهي دهنده تاثير مي‌گذارند.
05 Call اس ام اس Drop - Query- Resguest
- چك ليست اس ام اس استخدا مي‌جديد 
RFCS اس ام اس 
طول کلمه عبور( متغیر) کلمه عبور متناظر با نام اکانت اس ام اس واقع در فیلد ID همتا را مشخص می‌کند ( فقط در پیغامهای تقاضاي تائيد اعتبار.) 
تمام درخواست‌های BAP و بسته‌های وابسته به پاکت در پاسخ در پاسخگویی قبل از انجام هر عمل نیاز دارند. اس ام اس 
ظاهرا در زمان سنجش خطر ميزان پرسش‌ها بسيار بيش از پاسخ‌هاست. اگر بتوان اين خطرها را بر حسب ارزش مالي تعيين كرد اين فرآيند بسيار ساده تر خواهد بود. اما واقعيت چيز ديگري و اينكار عملا ممكن نيست. بنابراين بايد از اطلاعات موجود در جهت سنجش خطر بهره جست. براي هر خطر خلاصه اي از بهترين ، بدترين و محكمتريناس ام اس وضعيت تهيه كنيد. سپس براي هر معيار خطر (پول،زمان،منابع،شهرت و زيان تجاري) ميزان آسيب هر وضعيت را مشخص كنيد. شرح كار خود را بر اساس اين معيارها تنظيم كنيد.
(PAP) Configuration Options: اس ام اس 
رفع عيب Main Board سيستم Pentium3 : مشكل اين سيستم كار نكردن صحفه كليد بود . پس از باز كردن كيس و تست اوليه متوجه شديم كه دو تا از پايه هاي سوكت كيبورد شكسته و د رنتيجه ارتباط كيبورد با مين بورد قطع شده است . براي رفع عيب بعد از باز كردن كارت گرافيك ، كارت صدا ، برق پاور و رم سيستم Main Board را از روي كيس باز كردم سپس با هويه لحيم پايه هاي فيش كيبورد را باز كرده و فيش جديد را اس ام اس جازده و دوباره پايه ها را لحيم كرده و main را دوباره بر روي سيستم سوار كرديم .
The ppp suite اس ام اس is illustrated here in relation to the 
ارزيابي آسيب پذيري در اس ام اس سطح سيستم
 درچاپگير ها اس ام اس 
 در فايل اس ام اس هاي كشودار
سخت افزار ROM: اس ام اس 
شناسه ( یک اس ام اس بایت) –حاوی کدی است که برای برقراری تناظر بین تقضا و پاسخهای یک مبادله CHAP خاص به کار می رود. 
اس ام اس Bridge_Identification
 در فلاپي اس ام اس ديسك
- برخورد و نگرش اس ام اس كاركنان
البته بعضي از اس ام اس دستگاهها لازم است که در طول راه اندازي سيستم عامل فعال باشند ، اما اين امر چگونه امکان پذير است مثلا قبل از آنکه گرداننده کارت ويدئويي از ROM BIOS و يا از روي‌هارد ديسک فراخواني شود شما چگونه مي‌توانيد اطلاعات را بر روي مانيتور ببينيد ..
انتخاب ترتيب گسترش سياست‌ها اس ام اس 
RFC 1994 این ؟ پیاده سازی بسته را بدون پیش رفتن دورتر ترک می‌کند. پیاده‌سازی باید قابلیت خطای اتصال به سیستم را فراهم کند که اس ام اس شامل محتویات پاکت ترک کردن آهسته است و باید رخداد را در شماره‌گر آمار ضبط کند. 
با توجه له این که این جانب از دریای بی کران علم بهره چندانی اس ام اس نبرده‌ام و این کتاب نیز از لغزش‌ها و اشتباهات احتمالی مبرا نیست، و با تشکر و قدردانی فراوان از تمامی دوستان عزیز و خوانندگان محترم تالیف های پیشین که مرا از گوشزد نمودن این خطاها بی‌نصیب نگذاشتند، این بار نیز آرزومندم که لطف آنها شامل حالم گردد و با صرف اندکی وقت مطلعم سازند تا با تالیفات بهتر و بیشتر بتوانم رسالت خود را دنبال نمایم. دوستان عزیز، پست الکترونیکی mani – hamedanni @ yahoo . com در اختیار شماست تا پیشنهادات خود را به من اعلام فرمایید. 
- رندر کردن ویدئو: که می تواند standard interlaced یا progressive scan اس ام اس باشد.

زوجي از نكات وجود دارد كه شما بايد درباره شكل هاردديسك قبل از آغاز كار با برنامه Bios set up بفهمید. اول ، سیستم‌هایی را که به طور مثال 2 کنترل‌گر IDE را حمایت می‌کنند پیدا خواهید کرد که به يك رشته IDE برگشت داده می‌شود. هر رشته مي تواند شامل 2 يا تعداد بيشتری هاردديسك باشد. با درايوهاي IDE که، يك روش است که ترجمه ناميده مي شود به تغيير دادن مكانهاي فيزيكي ديسك به قسمت‌هایی با نشانی‌های منطقی نیاز دارد. درايوهاي قديمي تر IDE به كمتر از M504 محدود مي شوند. بسياري از درايوهاي امروزي بزرگتر از آن هستند، و Bios به طور نمونه پشتيباني (حمايت) را براي يك روش انتقال طولاني برای تولید ظرفیت بزرگتر را فراهم می‌کند شما در اصل محافظت از ترجمه را که به یک LAB (آدرس بلوک)، مطابقت گردش سر بخش رجوع داده می‌شود را می‌بینیدECHS يا large وقتي شما يك درايو يا نوع نرمال اس ام اس انتقال را مي بينيد، اين به طور نمونه به استاندارد انتقال CHS (گردش سربخش ) برمي گردد كه شكل قديمي با كمتر از 504 مگابايت است. 
اما هنگامي که IBM،PC‌هاي اوليه خود را اختراع نمود راه حل بهتري اس ام اس ارائه داد . او ROM مادربرد را طوري طراحي کرد که شکاف (Slot)کارت گرافيکي را براي پيدا کردن ROM نصب شده روي کارت گرافيکي را جستجو کند .
برای وارد شدن به setup قبل از خودراه‌آندازی کلید Ctri + Alt +Esc یا Delate را فشار دهید. وقتی برنامه setup اس ام اس آغاز می‌شود شما می‌توانید از کلیدهای عملیات، کلیدهای بالا و پایین و چپ و راست مکان‌نما، کلیدهای down/Pageup/ Page و کلیدهای -/+ برای حرکت کردن در برنامه و انتخاب اختیارات خود استفاده کنید.
• مخفی کردن annnn- annnn: همه یا هیچ رنج مخصوصی از حافظه را که مخفی شده است نشان می‌دهد. استفاده کردن این تنظیمات برای مخفی کردن ثانویه اس ام اس BIOS است.، ؟ فرم یک آداپتور Scsi که عملیات را فراهم می‌کند. فعال شدن این تنظیمات باعث کپی کردن سیستم BIOS از RAM به Ram است برای ایجاد اجرای بهتر. 
• قطعه تنظیم محصول setup Features chipset setup : این صفحه شما را قادر اس ام اس به تنظیم قطعه‌های تنظیم مخصوص محصولات BIOS می‌کند. شما باید فقط این ها را اگر کاملا نشانه‌های تغییر را متوجه شدید به دستار یک متخصص تکنیکی تغییر دهید. 
Protocol suite : ppp اس ام اس 
36- زمان اتصال اس ام اس 
رد كردن واقعه است به اس ام اس سادگي، رد كردن عملي كه پذيرفته شده به طوريكه آن تسطيح شده. براي مثال: يك شخص از يك انبار با كارت اعتباري ساختگي خريد مي‌‌‌كند. وقتي كه صورت حساب برسد شخص مي‌‌‌فهمد كارت اعتباري شركتي كه او خريد كرده ساختگي بوده است.
همچنين ويژگيهاي ديگري وجود دارند كه ممكن است شما بخواهيد از آنها استفاده كنيد به عنوان مثال شما مي توانيد بعضي از webcamها را از كامپيوتر جدا كنيد و با آنها عكس بگيريد به عبارت ديگر از آنها به عنوان يك دوربين ديجيتال ارزان قيمت استفاده كنيد البته به خاطر داشته باشيد رنج رزولوشن دوربينهاي ديجيتال از يك مگا پيكسل آغاز مي شود در حاليكه يك webcam در رنج 0/3 مگا پيكسل كار مي كند. بنابراين كيفيت عكس در webcam به طوراس ام اس قابل ملاحظه اي كمتر است.
2- پاسخ اس ام اس 
02 Call اس ام اس - Resguese
LQR Link اس ام اس Quality report. 
Phonix SoftWare , American Magatrends ..Inc (AMI) , Award SoftWare اس ام اس 
اس ام اس Spanning_Tree_Protocol
اگر تابع بازگشتي باشد تعداد اس ام اس فراخواني تابع مبناي توان خواهد بود . نحوه كار روي پارامتر هاي تابع ،توان آن عدد خواهد بود.
پاسخ اس ام اس اين پرسش‌ها كارآمدي سيستم پشتيباني موجود را مشخص مي‌كند.
يک نوع ديگر از چيپهاي ROM ، چيپهاي EPROM که Flash ROM نيز ناميده مي‌شوند و از خصوصيات مهم آنها اين است که قابل پاک شدن و اس ام اس برنامه ريزي توسط مدارهايي هستند که بر روي آنها نصب مي‌شوند و وسايل و ابزار خاصي نياز ندارند.
پس از این که کلیپ‌های دلخواه خود را ضبط کرده و به پروژه اضافه کردید، با استفاده از پنجره Timeline می توانید آنها را پشت سر هم بچینید مدت زمان و محل قرار گیری آنها را تغییر دهید، برای انتقال از یک کلیپ به یک کلیپ دیگر بین آنها ترانزیشن قراردهید، کلیپ‌ها را ترکیب کنید، افکتهای متنوع و جالب به کار ببرید، میزان شفافیت کلیپ‌ها را تنظیم کنید و یا آنها را حرکت دهید. پس از تکمیل مراحل ویرایش و تدوین، می‌توانید محتویات موجود بر روی محور زمان را به فرمت‌های متنوع استخراج کنید و اس ام اس یا مستقیما بر روی نوار کاست ویدئو ضبط کنید. 
Bap unix Compress Command Source اس ام اس 
PPP به عنوان انتخاب دیگری در مقابل SLIP ایجاد شد، که کارایی بیشتری دارد، از جمله قابلیت ترکیب پروتکل‌های مختلف لایه شبکه و پشتیبانی از پروتکل‌های تایید اعتبار مختلف. طبیعی است که هزینه این ویژگیهای افزوده یک سرایند بزگتر است، ولی PPP فقط حداکثر هشت بایت به هر بسته اضافه می کند ( با فریم اترنت مقایسه کنید که 16 بایت برای آن لازم است ) برای بیشتر اتصالات به فراهم کنندگان خدمات اینترنت، همچنین توسط سیستم‌های مستقل و چه توسط مسیر یابها، از PPP استفاده می شود، زیرا ISP را قادر می سازد تمهیداتی را برای کنترل دستیابی پیاده‌سازی کند که شبکه‌های آنها را از ورود کاربران غیر مجاز محافظت می‌نمایند. هر نشست PPP شامل چند عملیات اس ام اس برقراری و خاتمه اتصال است، که برای انجام آنها از پروتکل‌هی دیگر غیر از PPP نیز استفاده می شود این عملیات عبارتند از: 
بدون توجه به اينكه آيا كارت گرافيكي onboard اس ام اس يا قابل تعويض است رابط گرافيكي از سه قسمت تشكيل شده است:
Destination اس ام اس MAC Address :
- یک پالت که مقدار اس ام اس پارامترهای موثر بر ضبط تصویر از مطالبق آنچه که در کادر محاوره ای Project settings تعین شده نمایش می دهد. اگر قصد دارید این پارامترها را تغییر دهید دکممه Edit را کلیک کنید تا بخش capture از کادر محاوره ای project setting باز شود و سپس تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید تمام تغییرات به طور اتوماتیک در این پالت منعکس خواهند شد.
بردهاي Y2K اس ام اس که براي کامل کردن CMOS RAM هستند . 
اندازه بسته‌های CHAP شامل فیلدهای شناسه طول اس ام اس داده است. بایت‌های خارج از رنج فیلد طول باید مثل پر شدن لایه پیوند داده رفتار می‌کند و بر دریافت چشم پوشی شود. 
23- حداکثر واحد اس ام اس دریافتی 
BAp Datagram Dption طول مغیر اس ام اس 
• هشدار ویروس: Virus Warning: ارگ شما قادر به این تنظیمات هستند، صفحه‌سازی نمایشگر BIOS بخش را خود راه‌اندازی می‌کند به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند. و صفحه تقسیم اگر یک برنامه تلاش تغییر کند، سیستم ایست می‌کند و یک پیغام اس ام اس فوری تعیین می‌کند که یا آثار را می‌پذیرد یا به هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند بخش خودراه‌انداز یا صفحه تقسیم را تغییر دهد. به دلیل این که بسیاری از برنامه‌های دیسک تشخیص فوری ؟ به بخش خودراه‌انداز یا صفحه تقسیم نوشته می‌شدند، شما باید این تنظیمات BIOS را قبل از این که نرم‌افزار دیسک سخت را تشخیص از کار بیندازید. 
تنظیمات کلی اس ام اس BIOS
استفاده اس ام اس از دستگاههاي IDE
اين مسائل از يک مادربرد به مادربرد ديگر متغير است ، اما ارزش آن را دارد که BIOS سيستم را به روزرساني کنيد براي بروزرساني اس ام اس BIOS يک مادربرد بايد چند نکته را بدانيد:
با اس ام اس استفاده از این سیستم می توان نوار ویدئو و دستگاه پخش دیجیتال را با استفاده از دکمه های موجود در پنجره capture برنامه Premiere کنترل کنید. یا ضبط ویدئو را از یک نقطه ورودی تا یک نقطه خروجی انجام دهید و ضبط از نوار را به طور اتوماتیک انجام دهید. Premiere شامل انتخاب هایی برای کنترل دستگاه های DV می باشد که عملکرد دستگاه پخش یا دوربین ویدئویی را بهبود می بخشند. برای تنظیم آنها باید به کادر محاوره ای scratch disk and device control preferences مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت ضبط کردن کلیپ ها با استفاده از سیستم device control در فصل چهارم مراجعه کنید.
رويكرد مديريت با توجه به اهميت ايمني يكي ديگر از جنبه‌هاي مهم ايمني كلي محيط اس ام اس است. اين رويكرد را مي‌توان با تحقيق درباره كسي كه مسئول ايمني در درون سازمان است شناسائي نمود. نحوه انتقال تعهدات مديريت به 





:: برچسب‌ها: sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، شعر، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست