اس ام اس
نوشته شده توسط : عباس نامدار

90 6 – View part ي را كه مي خواهيد بدست آوريد را انتخاب ورودي Render كليك كنيد. اس ام اس 
ASP با شماری از اجزای اكتیواكس ، روی سرویس دهنده استاندارد دسته بندی شده است . این اجزا به ما اجازه انجام كارهایی مانند تصمیم اس ام اس عاشقانه گیری در مورد توانایی های مرور گرهای گوناگون یا گنجاندن یك شماره صفحه ، در صفحه وب را می دهد . این بدان معناست كه هیچ مرزی در چگونگی گسترشASP ها وجود ندارد . 
خط شانزدهم: اگر دریچه‌ی 160 بسته شد موتور خاموش شود. اس ام اس عاشقانه
Refresh (تازه كردن صفحه): جهت مشاهده آخرين تغييرات انجام داده اس ام اس عاشقانه شده در صفحه
4 ـ كليد اس ام اس عاشقانه چپ موس را كليك نموده و نگه داريد.
در صورتيكه پوشش A ازminsup،عمومي بزرگتر باشد .يك مجموعه اقلام بزرگ است. اس ام اس عاشقانه 
ABBBBBBBBB CDEEEEF جوک
بسته‌هاي فيلترگذاري جوک پويا:
گزينة Fill : داراي دو گزينه Forground و Patern مي‌باشد ، چنانچه اين قسمت روي Forgraund اس ام اسعاشقانه باشد ، اين ابزار رنگ forgraund را روي فايل اعمال مي‌كند. 
آرگومنت اختیاری serch – num هنگامی کارایی دارای که آرگومنت within, text بیشتر از یک بار به ازاء text find روی دهد. اگر شما آرگومنت start, num را حذف کنید، اکسل فقط اولین موردی را که با متن find . text جود درآید. گزارش می کند. برای مثال برای پیدا کردن محل p در رشته Opera A Night at the ، شما باید فرمول = FIND ( "P" , "A" Night at the Opera را تایپ کنید. فرمول مقدار 17 را برمی‌گرداند زیرا p هفدهمین کاراکتر در جوک این رشته است. 
لعاب‌هايي هستند كه با كريستال‌هاي زير در سوسپانسيون مشخص مي‌شوند (Fe- Cr- Cu) و با تركيب اكسيد سرب و يا تركيبات قليايي – بوريك قابليت ذوب زيادي دارند. كريستاليزاسيون نتيجه اشباع شدن فريت در حالت گرم با اس ام اس عاشقانه يك اكسيد و سپس جدا شدن آن در طي مرحله سرد شدن است. 
كساني كه به اين حملات دست مي‌زنند يا به جوک اصطلاح خرابكارها معمولا" سه دسته هستند: 
وب سرور جوک به همراه ابزارهاي توليدي مثلVWD عرضه مي شود.وقتي طراح براي اتصال به داده از كنترلهاي Asp.Net استفاده مي كند،فعل و انفعالي در دو سطح بيشتر صورت مي گيرد.كنترلهاي داده از يك فناوري به نام ADO.NET (ActiveX Data Object) استفاده مي كنند،ولي خوشبختانهاستفاده از ADO.NET براي ما در پشت صحنه است.اشياء ADO.NET به نوبه خودشان،با منبع داده در تعامل هستند.منبع داده مي تواند Microsoft SQL Server (كه در بخش بعد توضيح مفصل آن را مي خوانيد) ويا هرمنبع ديگري باشد. 
IRQ4‌و Com1 به طور پيش فرض توسط Com3و IRQ3 و Com2 توسط Com4 به اشتراك گذاشته مي شود مشكل اين است كه استفاده اشتراكي IRQ براي دستگاه هاي ISA(مثل درگاه هاي Com شما) موقعي به درستي انجام مي شود كه در هر لحظه فقط يك دستگاه از IRQ استفاده كند. بيشترين دليل بروز چنين مشكلي اين است كه ماوس شما به COM1 وصل است،مودم داخلي شما ازCom3 استفاده مي كند و هر دو درگاه Comاز IRQ4‌پيش فرض استفاده مي كنند. تا وقتي كه IRQ4‌فقط در اختيار ماوس باشد، هيچ مشكلي به وجود نمي آيد، ولي به محض اين كه مي خواهيد از مودم استفاده كنيد،رايانه امكان استفاده همزمان دو دستگاه از IRQ4 را نمي دهد و قفل مي شود . تنها راه حل اين است كه مودم داخلي و ماوس با IRQ هاي جداگانه و بدون ناسازگاري كار كنند. شما دوگزينه در اختيار داريد.ماوس را جوک به يك درگاه ديگر انتقال دهيد يا اين كه COM2 را در رايانه خود غير فعال كنيد تا COM2 كاملا در اختيار مودم داخلي باشد.
نكته : اس ام اس 
استفاده اس ام اس عاشقانه از صداي مودم براي تشخيص خطاي مودم

10- آموزش كاركنان: كاركنان بايد باتوجه به نياز آنها در سطوح مختلف درباره مسائل امنيتي و حفاظت از اطلاعات رايانه اي آموزش ديده و آگاهي هاي لازم را پيدا كنند. جوک ازجمله آموزش سياست امنيتي شركت از ضروريات است. 
۱۰- جستجوگر خود را باز كرده و آدرس http://localhost/test.asp اس ام اس عاشقانه را وارد كنيد تا اولين صفحه ASP خود را ببينيد. 
۵- يك فلدر به اسم Inetpub در هارد درايو جوک شما ايجاد خواهد شد.
اما برای کامپیوترهای شخصی: اگر از اینترنت پر سرعت و دائمی ADSL استفاده می کنید می توانید کاسپراسکای را انتخاب کنید، چون آپدیتهای این آنتی ویروس سنگین بوده و دائماً سرور خود را چک می کند. در ضمن سرعت اسکن این آنتی ویروس نیز بسیار کم می باشد. اگر کاهش سرعت اجرای نرم اس ام اس عاشقانه افزارها و بخصوص بوت سیستم (بالا آمدن ویندوز) برایتان مهم نیست می توانید از ناد 32 استفاده کنید. اما اگر از اینترنت معمولی Dial-Up استفاده می کنید و سرعت آپدیت برایتان مهم است حتما از ویروسیاب کوییک هیل استفاده کنید زیرا پکیج های آپدیت این آنتی ویروس به چند بخش تقسیم می شود (روزانه، هفتگی و ماهانه) و بسته های روزانه آن کمتر از 500 کیلوبایت می باشد (یعنی کمتر از 5 دقیقه) و هر 7 بسته روزانه به صورت هفتگی و هر 30 بسته روزانه به بسته های ماهانه تبدیل می شود. بنابراین اگر شما هر چند روز آپدیت بگیرید خیالتان از سرعت آپدیت راحت باشد.
در هنگام خرید کارت صدا به چه جوک نکاتی باید توجه کرد :
تاريخچه اس ام اس عاشقانه
Response : از اين شيئ براى اس ام اس فرستادن خروجى از اطلاعــــــات ورودى كاربر، به مرورگر استفاده ميشود. متد Write اين شيء يكى از پركاربردترين متدهـــا در ASP است و براى نوشتن اطلاعات روى مرورگر استفاده ميشود. 
نور، در کابل فيبر نوری از طريق هسته (نظير راهروی مثال ارائه شده ) و توسط جهش های پيوسته با توجه به سطح آبکاری شده ( Cladding) ( مشابه ديوارهای شيشه ای مثال ارائه شده ) جوک حرکت می کند.( مجموع انعکاس داخلی ) . با توجه به اينکه سطح آبکاری شده ، قادر به جذب نور موجود در هسته نمی باشد ، نور قادر به حرکت در مسافت های طولانی می باشد.
مراحل زير جهت تغيير رنگ اس ام اس سايه گذاري را دنبال كنيد :
چرخش و ضربه روغني : 1- چرخش وضربه هر دو ارتعاشات خود محركي هستند كه زمانيكه نيروهاي جوکسيال در روغن در ياطاقان روتور را به چرخش در مي آورند.2- كليد تشخيص دادن اختلاف بين دو مورد در درك كردن سفتي سيستم ياطاقان روتور ميباشد. 3- سفتي روتور و سفتي ياطاقان يا سيال به صورت سري عمل ميكنند .4- سفتي ضعيفتر سفتي كلي سيستم ياطاقان روتور را 
رايج ترين انواع اين ويروس ها ترکيبي از ويروس هاي boot sector و file اس ام اس infecting مي باشد. ترکيب انواع ديگر ويروس ها هم امکان پذير است.
سيگنالهاي آنالوگ پروسه را به اس ام اس سيگنالهاي ديجيتال براي S7-200 تبدیل می کند.

وقتي براي اولين بار كادر محاوره اي Image Size را باز مي‌كنيد ، اگر پهنا و ارتفاع ابعاد را به درصد تنظيم نمائيد متوجه خواهيد شد كه تنظيم پيش فرض به صورت 100 درصد است. ساده ترين روش براي بزرگ يا كوچك كردن تصوير اينست كه گزينة constrain proportions ( تناسب هاي محدود ) در پايين اين جعبه ها محاوره اي فعال شود ، پس به راحتي درصدهاي جديد را در يكي از اين ميدان ها وارد نموده و روي دكمة OK كليك كنيد. بدين ترتيب اعداد ديگر تغيير مي‌كنند تا درصد صحيحي از افزايش يا كاهش در اختيار شما قرار گيرد. فعلا به گزينة Resample Imageتوجهي نداشته باشيد و آن را به همان صورت Bicubic رها كنيد. همچنان كه در جعبه محاوره اي جوکImage Size تغييراتي را اعمال مي‌كنيد فتوشاپ نيز به طریقه خودكار ، پرونده ی اندازه را در بالاي اين پنجره بهنگام خواهد كرد.
120 Macromedia Flash (SWF) (فلاش ماكرومديا)- The Big Kahunq از فرمتهاي فايل برداري. فايلهاي فلاش (Flash Files)، چيزي است كه بيشتر اس ام اس مردم، در گذشته براي توليد آن از Swift 3D MAX استفاده مي كرده اند، اما آنهايي كه از Flash MX استفاده مي كنند، بايد از تكنولوژي جديد Smart Layer استفاده كنند كه با فرمت SWFT ساخته شده است. 
Stop (توقف): جهت توقف صفحه اى كه در حال باز شدن مىباشد و طول مىكشد يا مورد لزوم نيست. اس ام اس 
6- فاصلة سايه [distance] را از كلمة يا شي ء تنظيم كنيد ، اندازه [size] را بر اساس مقدار سايه اي كه مي‌خواهيد مشاهده كنيد ، تنظيم كنيد. مقدار spread مشخص مي‌كند تا چه اس ام اس حد لبه هاي سايه مشخص باشند. بعد از انجام تنظيمات مورد نظر دكمة OK را كليك كنيد. البته هنوز هم مي‌توانيد آن را اصلاح كنيد. تا قبل از ادغام لايه ها يا رند كردن متن می توانيد هر تغييري را اعمال كنيد. 
این آفت دنیای مدرن جوک در عین حال به ما می فهماند که انسان ها چه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. 
در مجموعة لايه ها، لايه اي فعال است كه نوار رنگي روي آن اس ام اس باشد و همچنين آيكون قلم مو كنار آيكون چشم آن قرار داشته باشد.
ماژول های ترموکوپل EM231 براي محاسبه درجه حرارت بكار مي روند كه از هفت نوع ترموكوپل استاندارد استفاده مي كنند . بعلاوه سيگنالهاي آنالوگ سطح پايين حدود +80 MV را اندازه می اس ام اس عاشقانه گیرند. از طرف راست به CPU وصل می شوند و به وسیله یک کابل ribbon انعطاف پذیر به آن متصل می شوند. دارای یک Dip Switch می باشند که تنظیمات لازم ، مثل انتخاب ترموکوپل ها ی متصل شده توسط آن انجام می شود.درجه حرارت اندازه گیری شده می تواند بر حسب ° C يا °F باشد.

1 file . new راجهت باز نمود كادر مكالمه new persentation از منو انتخاب كنيد. اس ام اس عاشقانه
Member_Table:دراين جدول مشخصات اعضاء سايت درج مي گرددوازيازده فيلد تشكيل شده است كه عبارتند ازMember_Username ،Member_Name، Member_Family،Member_Email و... تشكيل شده است كه كدعبور افراد ،نام ونام خانوادگي،ايميل، تلفن ،تاريخ تولد ،ميزان اس ام اس عاشقانه تحصيلات،جنسيت ،تاهل ،عكس وتاريخ عضويت فرددرسايت نگه داري مي شود.
دانش كسب شده از فرآيند داده كاوي بصورت مدل يا تعميمي از داده جوک ها نشان داده مي شود.
* چگونگي استفاده از اس ام اس عاشقانه استايل شيتها: 
WINS گزينهاي ديگر براي رفع مشكل اسامس ميزبان‌ها جوک بر روي شبكه‌هايي كه از ميكروسافت TCP/IP استفاده مي‌كنند است. WINSيك پايگاه داده توزيع شده براي دادن به يك كامپيوتر پويا ثبت و جستجوي آدرس IP به اسم نگاشته شده و در يك محيط شبكه‌اي مسيريابي آماده مي‌كند. WINS از اسم كامپيوتر نت با يوسي براي ثبت كردن هر مشتري شبكه مبني بر ويندوزي بر روي پايگاه WINS كه برروي يك سيستم سرور ويندوز NT استفاده مي‌كند. 
که قسمت DataSource آدرس فايل پايگاه داده است که در اينجا جوک يک بانک Access است. همانگونه که ملاحظه می کنيد از رشته ارتباطی يا Connection String بعنوان پارامتر استفاده شده است و بوسيله متد Open ارتباط باز می شود: 
• زبان JavaScript به حروف اس ام اس بزرگ و کوچک حساس ميباشد. 
- عوامل شيشه ساز -مواد كمك ذوب يا جوک گداز آور(flues)
شما مي‌توانيد دستيابي‌ها را به وسيله شماره پورت، پروتكل و كاربرها يا گروه‌ها كنترل كنيد. هر پورت را مي‌توان براي استفاده ليست ويژه‌اي از كاربران و گروهي ازكاربران فعال يا غيرفعال كرد. ليستي از كاربران كه ازاتصالات درون اس ام اس عاشقانه باندي را بر روي يك پورت راه مي‌اندازند، ميتوانند ليستي مختلف داشته باشند از كاربراني كه از اتصالات درون‌باندي به همان پورت وصل مي‌شوند. 
برای نمونه با استفاده از شیی Request می جوک توان اطلاعاتی را كه یك كاربر با فرم HTML فرستاده است ، دریافت و به آن اطلاعات توسط یك اسكریپت پاسخ داد . 
قابليت تغيير و حمل جوک آن 
الگوريتم برداري : جوک
Wet Edge که به اس ام اس معناي لبه ی خيس مي‌باشد ، چنانچه اين گزينه فعال باشد لبه هاي ترسيم به حالت خيس درمي‌آيد. 
سطح امنيت كاربرد براي اس ام اس هر پروتكل كاربردي 
اما در همه این کشورها اکثر اس ام اس مردم از نرم افزار آنتی ویروس اورجینال استفاده می کنند. برخی از دلایل این امر به شرح زیر می باشد:
آنگاه وقتی این اطلاعات ارسال می شد بایستی تشخیص داده می شد که اولا چه اطلاعاتی ارسال شده - با جدا سازی اطلاعات ارسالی – ( که برای انجام این مورد اسامی Check Box ها کاملا به صورت پویا نام گذاری شد و سپس در صفحه ای که اطلاعات جمع آوری می شدبا استفاده از تکنیک هایی این نام ها جدا جوک سازی شد ند) و سپس با تشخیص تغییر اطلاعات ، اطلااعات تغییر یافته در بانک Update می شوند . 
Photoshop Document – جوک psd
متن بين تگ 123body123 و انتهاي آن يعني تگ 123body/123 تنها اس ام اس عاشقانه اطلاعاتي است که توسط مرورگرنمايش داده خواهند شد. 
نگ درب منزل شما هم بصدا در آید .( بصدا در آمدن زنگ درب یک موضوع کاملاً اتفاقی در حین صحبت شما با تلفن بوده و زمان وقوع آن به هیچ وجه اس ام اس عاشقانه توسط شما قابل پیش بینی نمی باشد ).در این حال از آنجا که انسان از یک پردازش ذهنی وقفه پذیر بهره مند است , عملکرد شم
اين پارامترها را تنظيم كنيد. (شبيه سازي ترمينالي به معناي استفاده از نرم افزاري است كه صفحه كليد و صفحه نمايش PC شما همانند يك پايانه نظير Dec VT-100 و غيره عمل كنند). بسياري از رايانه هاي بزرگ از توازن زوج و يك طول كلمه 7 بيتي جوک استفاده مي كنند. چنانچه PCشما اشتباه تنظيم شود، شما روي صفحه مانيتور(مبصر) خود به جاي صفحه ورود به سيستم يا خوشامد ، متنهاي نامفهوم را مشاهده خواهيد كرد.
۱- از دگمه Start به Settings و بعد به اس ام اس Control Panel برويد.
ضريب هاي نيروي بدون بعد : بر طبق تعريف معادله 41 بررسي ضريب هاي نيرو را به شكلي بدون بعد ارائه ميدهد. كه نماد 1.41 فشار ثابت كاربردي در هر ياطاقان در جهت x است (توجه كنيد كه فشار كلي معادله 42 در يك روتور متقارن دو ياطاقان دارد. معادله 1-42 را به ياد آوريد كه نماد گاما عدد سامر فلد تغيير يافته ميباشد. با به كار گيري اس ام اس ت
Request.Form اس ام اس عاشقانه
خیلی از صفحات وب اقلام خود را بصورت لیستهای نقطه دار یا شماره دار نشان می دهند ، بوجودآوردن این لیستها در HTML کار آسانی است. همچنین شما می توانید لیستهای تو در تو نیز ایجاد کنید ، جوک لیستها در جداول و فصل بندی ها نیز بسیار مهم هستند.
ياطاقان هاي سر محور حمايت ميشود. جهت عملكرد نزديك به وضعيت هم مركز 15-1 اعداد سامر فلد بزرگ (بدون شرايط فشار) ضريب هاي نيرو هستند، معادله 37-3 را مشاهده كنيد.شكل هاي زير نسبت فركانس چرخشي ( 15.2) را مجسم ميكند اس ام اس و سرعت آستانه بدون بعد بي ثباتي در مقابل مركز گريزي سر مح
نمونه برنامه نوشته شده به روش STL و برنامه معادل آن جوک به روش CSF
تابع combin می تواند امکان اینکه مثلا در یک بازی چقدر شانس آورید را برآورد کند. تعداد ترکیبات بازی طبق فرمول =combin (52,5) محاسبه می شود که نشان می دهد با یک دست کارت 52 تایی جوک ، 960/598/2 حالت امکان ترکیب 5 کارت با یکدیگر وجود دارد.
در صورتى كه مقادير ورودى كاربر وارد Database مى‌شود لازم است كه معتبرسازى يا تصديق ورودى‌هاى كاربر بر روى سرور انجام شود. يك راه جوک خوب براى تصديق ورودى‌هاى كاربر، به جاى فرستادن اطلاعات به يك صفحه ديگر، پست كردن آنها به خود فايل است. در آن صورت كاربر مى‌تواند خطاها را در خود صفحه‌اى كه فرم در آن قرار دارد مشاهده نمايد. اين پيدا كردن خطا را براى وى ساده‌تر مى‌كند
• جوک يك منبع ورودي ديجيتال نظير CD-Rom 
جنبش سناسي حركت سر محور : سرعت مركز سر محور به صورت برداري به عنوان معادله 197 ارائه ميشوند. كه نماد 198 و 199 در جوک سيستم هاي مختص
دو نوع كوره جوک فريت وجود دارد: 
شما ممكن است هرگز نياز به اصلاح اين پارامترها نداشته باشيد مگر اينكه از برنامه Windows Hyper Terminalبراي برقراري يك اتصال مستقيم به يك رايانه ديگر از طريق خطوط تلفن استفاده كنيد . البته اگر لازم باشد براي شبيه سازي پايانه اي جهت بانكداري الكترونيكي (e-banking) ، اس ام اس بررسي كاتالوگ(كارنما) يك كتابخانه يا كاركردن از خانه، به يك رايانه بزرگ متصل شويد، ممكن است مجبور شويد 
• Quick Connect: ويژگي Quick Connect اس ام اس به وسيله ذخيره كردن مشخصات خط تلفن، سبب كاهش مقدار زمان مورد نياز براي ايجاد يك اتصال مي شود و هر وقت كه مجددا از همان خط تلفن استفاده شود، از اطلاعات ذخيره شده استفاده مي كند
• غير اشتعال زا . با توجه به عدم وجود الکتريسيته ، امکان اس ام اس بروز آتش سوزی وجود نخواهد داشت . 
سر محور هيدروديناميك صاف يكسان سوار شده است. معادلات جوک حركت سيستم چرخشي در سرعت چرخشي ثابت با معادلات 120 و 121 ارائه شده اند. در جايي كهU بزرگي بردار نا متعادل است و نماد 1-121 مختصات مركز جرم روتور ميباشند و نماد هاي 122 نيروهاي ياطاقان با لايه سيال ميباشند. از آ
EM23 ماژول خروجی آنالوگ: اس ام اس 

در حال حاضر کدام سرویس مجانی ای‌میل برای کاربران داخل کشور امن‌‌تر است؟ امن‌ترین ای‌میلی که سرویس‌های مجانی در اختیار کاربران می‌گذارند، جی‌میل است که پروسه‌ی رمز‌گذاری برای ورود به ای‌میل را، یعنی هنگام فرستادن پس‌ورد به سرورها و هنگام فرستادن و دریافت ای‌میل، برای شما فراهم می‌کند. استفاده از سرویس (امن) جی‌میل هم برای کاربران بسیار ساده است. به این صورت که وقتی fghfw.gmail.com را می‌‌زنند، ابتدای آن آدرس در مرورگرشان به صورت از پیش تعیین‌شده fghf:// اضافه می‌شود. اگر یک S به آخر fghf اضافه کنند و با آدرس fghfs://fghfw.gmail.com وارد جی‌میل شوند، fghfs باعث می‌شود کل عملیات مجوزدهی و ورود کاربر به سایت جی‌میل، رمز‌نگاری شود و ربوده شدن شناسه‌ی کاربری و رمز عبور را برای یک حمله‌کننده یا هکر تقریباً غیرممکن کند. در سیستم‌های مالی و بانکی نیز برای مشتری‌ها از همین سیستم رمزنگاری استفاده می‌‌شود. اس ام اس عاشقانه به همین دلیل، می‌توان گفت که این سیستم رمز‌نگاری خیلی قابل اعتماد است. آیا سیستمی وجود دارد که فرد از آن طریق بتواند مطلع شود آیا کسی وارد میل‌باکس شخصی‌اش شده است یا نه؟ سرویس خوبی که جی‌میل فراهم می‌کند، این است که شما می‌توانید فعالیت‌های اخیر خودتان یا احیاناً دیگران را اگر گذرواژه (Password) ای‌میل‌تان را دارد، ببینید.
هايي در برچسب هايavasharjaso:contentاوا شارژ مي باشد.وقتي صفحه محتوي مورد درخواست واقع مي شود،محتوياتش با يك كپي از صفحه Master تركيب مي شود بطوريكه محتويات خاص تعريف شده در صفحه محتوي در جانگهدارهاي مخصوص موجود در صفحه Masterقرار مي گيرند.سپس كل بسته براي مرورگر ارسال مي شود.براي ايجاد يك صفحه Masterدر محيط نرم افزارVWD،روي ريشه سايت راست-كليك كرده،گزينه Add Item را انتخاب و نوع صفحه را Master انتخاب كنيد.نام صفحه Masterجديد بطور پيشفرض Master Page. master است و در ريشه سايت قرار جوک دارد. صفحه Master سه قسمت اصلي دارد: قسمت اول: شامل برچسب ها و طرح هاي اصلي صفحه است كه براي هر صفحه اي لازم است.دقت كنيد،اين برچسبها در صفحات محتوي ظاهر نمي شوند. قسمت دوم صفحه Master جائي براي اسكريپت هائي است كه بر روي كليه صفحات اجرا مي شوند(مثل كد Page Load كه هر دفعه اجرا
44 تكنولوژي فوق العاده صحيح و معتبر كه براي اثبات آزمايشات زيادي بر روي آن انجام شده است. RAVIX III صحنه ها را به رنگ هاي اصلي، طرح (و رنگ بندي) اس ام اس عاشقانه روشن كننده، زوايايي دوربيني و تصويرهاي متحرك در مي آورد. 
شيء Scripting Context اس ام اس :
با وجود آنكه ويسكوزيته شيشه دز نقطه تغيير شكل اس ام اس بسيار سريع افزايش مي‌يابد. ساختار داخلي ماده جامد مانند ساختار ماده در بالاترين دما مي‌باشد. نتيجه ناپايداري ساختاري است حتي در يك دوره طولاني نيز ايجاد مي‌گردد. 





:: برچسب‌ها: sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، شعر، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 1733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست