اس ام اس
نوشته شده توسط : عباس نامدار


name:pagedpoolsize,nonpagedpoolsize اس ام اس
Adodc2.Refresh عاشقانه
باي مثال مي خواهيم فايل mypaint .bmp را كه قبلا ذخيره كرده ايم اما محل آن برا يما نامعلوم است پيدا كنيم . اگر تنها كلمه my را در اين محل تايپ كرده و سپس روي دكمه Find now كليك كنيم جستجو در ميان پوشه هاي درايوجوک جاري آغاز شده و نتايج جستجو نيز در كادر پايين نمايش داده مي شود .

براي اين دو فرمان سويچ هاي مختلفي وجود دارد. توجه داشته باشيد اس ام اس كه سويچ هاي فرامين unix با خط تيره ( - ) و فرامين MS – DOS با مميز (/) مشخص مي شوند.
تذكرك مقادير x و y ميزان انحراف از مركز صفحه نمياش جوک مي باشند كه مي توانند به صورت مثبت يا منفي باشند.
جستجوي فايل‌ها جوک و شاخه‌ها:
گزينه help: اگر كمكي آشنا به زبان انگليسي باشيد به وسيله عاشقانه اين گزينه مي‎توانيد تمامي مشكلات خود را در باره ويندوز حل كنيد. كمك كننده ويندوز كامل‎ترين و بهترين راه براي دستيابي به اطلاعات مفيد در باره ويندوز مي‎باشد.

خدمات دهنده ويندوزهاي 2000اولين شركت نرم افزاري سيستم عمل كننده استكه از درخواست تلفني برنامه ارتباطي حمايت مي كند. برنامه ارتباطي درخواست تلفني راهي را براي درخواستهاي استفاده از اعمال اس ام استلفني براي سيستم عامل مهيا مي كند. شركت نرم افزاري تنها اسكلت نرم افزار را براي توسعه دهندگان آماده مي كند. نرم افزار نميتواند با سيستمهاي عامل طوري تركيب شود تابه خدمات دهنده ويندوز 2000 اجازه دهد كه برنامه ارتباط تلفني را اجرا كند. با وجود اين ، آماده كردن يك شكل نامنسجم از رابط ها براي توسعه دهندگان ، شركت نرم افزاري را مطمئن مي سازد تا هنگاميكه تكنولوژي پيشرفت كند، ويندوز براي شركت در برنامه ارتباطي تلفني آماده شود.
زماني كه قصد داريد فايل يا شاخه موردنظر را بر روي فلاپي كپي كنيد مي‌توانيد به كمك اين گزينه اين جوک عمل را سريعتر انجام دهيد.
2 . اس ام اس امروز طراحي و ساخت صفحات وب نه تنها براي سازمانها، موسسات ، ادارات
کليد زير را پيدا عاشقانه کنيد:
اس ام اس Call PrintForm
ـ کنترل تابع Autorun مربوط اس ام اس به CD ROM
اعمال بر روي شاخه‌ها و اس ام اس فايل‌ها:
در اين بخش از كتاب مي‌خواهيم طريقه جستجوي جوک فايل‌ها و شاخه‌ها را به شما آموزش دهيم.
پس از وارد كردن اس ام اس كلمه جديد، فوراً سيستم را logoff كرده و مجدداً با كلمه عبور جديد وارد آن شويد.
استاد را دنبال اس ام اس كن
پروتکل TCP : لايه Transport اس ام اس
اين پنجره که معمولا در سمت راست صفحه نمايشگر کامپيوتر قرار دارد شامل واژه Project و در مقابل آن نام پروژه کاربر مي باشد . در بالاترين نام پروژه جوک و تحت آن يک فهرست به نام Forms وجود دارد که در زير آن اسامي کليه فرمهاي موجود در اين پروژه نمايش داده مي شود . 
جهت برقراری یک ارتباط TCPاحتیاج به انجام یک فرآیند به نام Handshaking می باشد که طی آن دستگاهی که قصد برقراری ارتباط با یک کامپیوتر هدف را دارد بسته Tcp با تنظیم بیت SYN=1 به سمت جوک کامپیوتر مقصد می فرستد و در جواب ؛ کامپیوتر مقصد یک بسته با بیتهای SYN=1 و ACK=1 خواهد فرستاد و در نهایت ارتباط برقرار می گردد. همچنین گزینه ای بنام Sequence Number نیز در این ارتباط تعریف می گردد تا توالی بسته ها در مقصد مشخص باشد. رنج Sequence Number به گزینه دیگری بنام Window که در حقیقب مقدار فضای بافر اختصاص داده شده به ارتباط Tcp را مشخص می نماید ؛ بستگی دارد و در واقع تفاضل دو Sequence Number پی در پی در یک کامپیوتر از مقدار فضای Windowای که در طرف دیگر تعیین شده نمی تواند بیشتر باشد. در پایان نیز جهت خاتمه ارتباط ؛ یک بسته با تنظیم بیت RST=1 به کامپیوتر مقابل فرستاده می شود و ارتباط قطع می گردد. 


هشدار: قبل از تغيير دادن فايل AUTOEXEC.bat، يك نسخه پشتيبان از آن عاشقانه بسازيد. خطاهاي اين فايل مي تواند عذاب آور باشد و طبعاً مي تواند سيستم عامل را از ماشين بگيرد يا حتي در هنگام راه اندازي مشكل ايجاد شود.
جاوا تمام آنها را تغيير داد. جوک 
معرفي عاشقانه شركت
عاشقانه
0 0 0 0 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 اس ام اس 1 1
خط فوق، عاشقانه موجب مي شود كه برنامه 123 از ديسك a اجرا شود.
$/bin/su – جوک
جوک Case 7
فعال كردن جوک حالت مقدار ورودي ها براي Remote Assistance
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اس ام اس
persiandate اس ام اس

جدول 1ـ2 انواع عاشقانه داده هاي در رجيستري در حالت كلي
4- سپس از جوک منوي ظاهر شده ، روي گزينه Copy here كليك مي كنيم و به اين ترتيب عمل كپي به پايان مي رسد .
IP) Internet Protocol ) ، امکان مشخص نمودن محل کامپيوتر مقصد در يک شبکه اس ام اس ارتباطی را فراهم می نمايد. IP ، يک پروتکل بدون اتصال و غيرمطمئن بوده که اولين مسئوليت آن آدرس دهی بسته های اطلاعاتی و روتينگ بين کامپيوترهای موجود در شبکه است . با اينکه IP همواره سعی در توزيع يک بسته اطلاعاتی می نمايد ، ممکن است يک بسته اطلاعاتی در زمان ارسال گرفتار مسائل متعددی نظير : گم شدن ، خرابی ، عدم توزيع با اولويت مناسب ، تکرار در ارسال و يا تاخير، گردند.در چنين مواردی ، پروتکل IP تلاشی بمنظور حل مشکلات فوق را انجام نخواهد داد ( ارسال مجدد اطلاعات درخواستی ) .آگاهی از وصول بسته اطلاعاتی در مقصد و بازيافت بسته های اطلاعاتی گم شده ، مسئوليتی است که بر عهده يک لايه بالاتر نظير TCP و يا برنامه ارسال کننده اطلاعات ، واگذار می گردد . 
1. صفحات وب سايت شامل تصويرهاي گرافيكي متن پيوندها ، طراحي اس ام اس ها و قالبهاي
عاشقانه 
ابتدا برنامة Clone cd جوک را اجرا مي‎كنيم.
[HKEY_LOCAL_MACHINEsystem currentcontorolsetcontorol session عاشقانهmanagermemory management]
جوک Else
كنترلهاي سمت سرويس گيرنده جوک
User جوک Key:
• آشنايي با اس ام اس media player
نسخه‌هاي مختلف وب سرور Apache به منظور بهره‌گيري تحت سيستم‌هاي عامل متداولي از جوک جملهاين موارد توسعه يافته است. 
SET اس ام اس
تذكر : بايد توجه داشت كه حذف بعضي از آيكونها باعث حذف آيكونهاي ديگر در Control Panel مي شود. جدول (1ـ7) جوک ليست آيكونهايي كه موجب حذف آيكونهي ديگر مي شوند را نشان مي دهد.
اگر اين گزينه را انتخاب كنيم فايل‌ها را براساس تاريخ عاشقانه آخرين تغيير جستجو مي‌كنيم.
تست صفحه نمونه جوک 
20 جوک

تعداد اين نمونه ها بستگي به عاشقانه نحوه پيكربندي سرور دارد.
فايل‌ها و شاخه‌هاي حذف شده اس ام اس به كجا مي‌روند؟
ـ String Value : براي ايجاد ورودي جديد از نوع رشته عاشقانه اي.
از محيط shell‌( در اينجا unix bourne shell منظور است) فرآيند ms – dos اس ام اس را با فرمان زير راه اندازي كنيد:
value :(0=disable,1=enable) جوک
قبل از تصميم گيري براي نصب و راه اندازي TCPIP بر روي لينوكس بايد از آماده بودن فايل سيستم براي اين كار مطمئن شويد. براي اين كار كافي است چند گام ساده را طي كنيد. نخست آنكه بايد از نصب بودن نرم افزار شبكه اطمينان بيابيد. اين موضوع در زمان نصب لينوكس از كاربر سوال مي شود و در اكثر مواقع و در بيشتر توزيع هاي لينوكس بهصورت پيش فرض انتخاب شده است. توجه داشته باشيد كه دايركتوري proc يكي از مكان هايي است كه اطلاعات شبكه اي لينوكس در آنجا ذخيره مي شود. وجود اين دايركتوري يكي از نشانه جوک هاي نصب بودن امكانات شبكه اي در لينوكس است. زماني كه از محتويات دايركتوري proc ليست مي گيريد (يعني با دستور cd به اين مسير برويد و سپس فرمان ls را اجرا كنيد). در صورتي كه دايركتوري proc در سيستم شما موجود نباشد به احتمال زياد ناگزير خواهيد بود كه كرنل سيستم عامل خود را مجددا” كامپايل كرده و گزينه proc را برگزينيد. به اين منظور بايد به دايركتوري سورس لينوكس يعني usrsrclinux تغيير مسير داده و روتين تنظيمات (يا configuration ) كرنل را اجرا كنيد. دستور اين كار چنين است:Make config اگر در محيط گرافيكي X-windows كار مي كنيد،مي توانيد از ابزارهاي گرافيكي استفاده كرده و دستور مقابل را تايپ كنيد: Make xconfig در زمان كامپايل كرنل از شما سوال مي شود كه آيا به پشتيباني از procfs نياز داريد يا خير.به اين مورد پاسخ مثبت دهيد. همين موضوع باعث ساخته شدن دايركتوري proc در سيستم شما خواهد شد. دايركتوري proc هميشه در زمان راه اندازي لينوكس به طور خودكار mount مي شود. وجود خطي مشابه با خط زير در فايل etcfstab شرايط mount خودكار اين دايركتوري را فراهم مي كند. None proc proc defaults گام بعدي كه قبل از نصب و راه اندازي TCPIP لازم است برداشته شود،انتخاب نام ميزبان (hostname ) سيستم است. براي اين كار مي توان از دستور مقابل استفاده كرد: Hostname…name… در دستور بالا به جاي name نام مورد نظر خود را براي ميزبان قرار دهيد. در اينجا ذكر اين نكته ضروري است كه اگر سيستم شما در شبكه قرار دارد و در نتيجه داراي يك نام domain كامل هستيد،مي توانيد در دستور فوق از نام كامل سيستم و Domain استفاده كنيد. مثلا” : Hostnameyourname.yourdomain.com در هر صورت يك ورودي جديد در فايل etchosts ساخته خواهد شد كه منعكس كننده نتيجه اجراي دستور بالاست. توصيه مي شود كه از اين موضوع براي اطمينان از صحت عملكرد دستور قبلي حتما” استفاده كنيد. نكته ديگري كه بايد قبل از راه اندازي TCPIP بر روي سيستم خود در نظر بگيريد آن است كه بايد يك نشاني IP براي شناسايي سيستم خود در شبكه انتخاب كنيد. به طور معمول فايل etc etyworks شامل تمامي نام ها و نشاني هايي است كه سيستم شما در شبكه با آن ها سرو كار دارد. نرم افزارهاي كاربردي از اطلاعات موجود در اين فايل براي تعيين نشاني هاي مقاصد منابع موجود در شبكه استفاده مي كنند. در فايل etc.networks دو ستون براي فهرست كردن نام سمبوليك و نشاني IP منابع شبكه در نظر گرفته شده است. در بسياري از موارد در فايل هاي etc etworks مدخلي براي درايور loopback وجود دارد. در زير نمونه اي از يك فايل etc etworks آورده شده است: Loopback 12.0.0. Marlin-net 147.154.0 BNR 47.0.0.0 در نمونه فايل فوق،دو شبكه به همراه نشاني هاي IP آن ها ثبت شده اند. توجه داشته باشيد كه در نشاني هاي IP فقط بخش شبكه در نشاني IP ذكر شده است و به جاي بخش انتهايي نشاني ها،صفر قرار داده شده است. 
Destination Gateway Genmask Window اس ام اس Use Lface 
XSL، در واقع داراي دو راستا مي باشد، تبديلات XSL يا XSLT (نگارش 1.0 كه يك معرفي اس ام اس W3C است و نگارش 1.1 كه ارائه شده است) و اشياء قالب بندي XSL يا XSLFO. هر كدام هنگامي كه واردكار با داده هاي XML مي شوند، براي انجام وظايف متفاوتي طراحي مي شوند. 

Value Data: (0 = disabled, جوک 1=enabled)
JDOM، يك API است كه تا كنون توسط گروهي اس ام اس به سرپرستي Brett McLaughlin و Jason Hunter طراحي شده است. چنانكه سياست jdom.org اعلام مي كند، JDOM بايد 80% (يا بيشتر) ازمشكلات Java/XML را با ميزان كار 20% (يا كمتر) حل كند. بدين معنا كه JDOM در ارتباط با XML روش آساني است. JDOM هر كاري را انجام نمي دهد. اما كارهايي كه با آن انجام مي شود بسيار آسان تر از DOM يا SAX است. (همچنين كارها را به طريقي انجام مي دهد كه مي توان داده ها را بدون هيچ گونه مشكلي به API هاي DOM يا SAX منتقل كرد يا از آنها وارد JDOM كرد). 


-Text toolاين دستورمخصوص جوک نوشتن مي باشدو مانند اتوكد انجام مي شود . فقط كافي است پنجره اي باز كردو متن خود را تايپ كرد.
براي كنترل روش يك پارچه سازي. يك زير كليد جديد به نام “ method” ايجاد كرده و مقدار ورودي “(Default)” در آن به صورت زير تنظيم اس ام اس نماييد:
intl.cpl- International and Regional اس ام اس
Server built: عاشقانه Apr 8 2003 01L42:52
اين پنجره داراي دو سربرگ اس ام اس مي‌باشد كه در اين كتاب با سربرگ general آشنا مي‌شويم.
كليد Enter را جوک فشار دهيد. اين دستور همان اسكريپ را اجرا مي كند. و اجراي آن در هنگامي است كه كامپيوتر خود را روشن مي كنيد اگر خطايي وجود داشت، برويد و آن را اصلاح كنيد. در صورت لزوم، قبل از اينكه چيزي را تغيير دهيد و دوباره كامپيوتر را روشن كنيد، يك كپي از نسخه پشتيبان بسازيد. 

cd c: xalansamle Transform جوک
2)hibernate: با انتخاب اين گزينه تمامي پنجره‎هاي فعال و برنامه‎هاي اجرا از قبيل (صوت، تصوير و..) ذخيره شد و پس روشن شدن رايانه و اجراي ويندوز تمامي برنامه‎هايي كه قبل از خاموش كردن رايانه در حال اجرا بودند به كار خود ادامه مي‎دهند. اين قابليت در ويندوز 98 وجود ندارد. عاشقانه
اس ام اس

Value Data: ( 0 = default, 1 = enable restriction) جوک
و در نهايت به بررسي يك Demo مي پردازيم جوک . اين Demo از شاخه 
جوک For I = 0 To 8
تقريباً تمامي كاربران با مراجعه به وب سايت رسمي MYSQL به آدرس http// www. Mysql. Com مي توانند نسخه مناسبي از اين بانك اطلاعاتي را با توجه به سيستم عاملي كه از آن استفاده مي‌كنند مورد دستيابي قرار دهند.عاشقانه
•واحد كامپايل كننده احكام و اس ام اس درخواستها 
حذف فايل‌ها و شاخه‌ها: اس ام اس
- موقعيت يابي و نصب برنامه ها به شكل بسيار ساده اي انجام مي شود. براي مثال مي توان به آساني بسته هاي نرم افزاري توزيع شده براي سيستم عامل redhat linux را از طريق وب سايت مربوطه به دست آورد و با استفاده از برنامه كمكي اس ام اس redhat update agent آنها را بر روي كامپيوتر نصب كرد. چنان چه نسخه اي از برنامه مورد نظر در حال حاضر بر روي كامپيوتر موجود باشد، برنامه كمكي مذكور آن را نسخه جديدتر ارتقا خواهد بود.
آشنايي با ويراسترا رجيستري عاشقانه
پورت مشخصه ای برای يک برنامه و در يک کامپيوتر خاص است .پورت با يکی از پروتکل های لايه "حمل" ( TCP و يا UDP ) مرتبط و پورت TCP و يا پورت UDP ، ناميده می شود. پورت می تواند عددی بين صفر تا 65535 را شامل شود. پورت ها برای برنامه های TCP/IP سمت سرويس جوک دهنده ، بعنوان پورت های "شناخته شده " ناميده شده و به اعداد کمتر از 1024 ختم و رزو می شوند تا هيچگونه تعارض و برخوردی با ساير برنامه ها بوجود نيايد. مثلا" برنامه سرويس دهنده FTP از پورت TCP بيست و يا بيست ويک استفاده می نمايد. 
• Select ـ اطلاعات را از يك جدول استخراج كنيد. عاشقانه
اين كليد شامل همان اطلاعاتي است كه در رجيستري ويندوز 3.1 پيدا مي شد. اين كليد شامل اطلاعات مربوط به تسوعه هاي فايل و همچنين اطلاعات مربوط به وابستگي هاي نام فايلي، و اطلاعات مربوط به OLE و DDE مي باشد. اس ام اس
Atmel عاشقانه
؟؟ عاشقانه

5. از برگه Connection در ديالوگ Data link properties نام سرويس دهنده پايگاه داده را انتخاب عاشقانه و نام كاربر و رمز عبور را وارد كنيد.

password: جوک
به استاد نگاه جوک كن
• كاهش افزونگي: در صورت عدم استفاده از سيستمهاي بدون پايگاه داده، عاشقانه به دليل آنكه هر برنامه كاربردي داراي فايلهاي خاص خودش مي باشد، تكرار اطلاعات در برنامه هاي كاربردي سبب افزونگي شده و موجب هدر رفتن فضاي منبع ذخيره سازي مي گردد. 
براي نصب بسته هاي نرم افزاري مانند جوک nautilus تشخييص داده و بر روي آن دابل كليكد كنيد. براي نصب بسته هاي نرم افزاري RPM روش ديگري نيز وجود دارد و آن اجراي فرمان rpm از طريق سطر فرمان سيستم عامل redhat linux است. نحوه انجام اين كار به صورتي است كه در ادامه ملاحظه مي كنيد:
دوم اينكه اين برنامه هاي كوچك قابليت جوک انطباق با محيط را دارند. برنامه هاي نوشته شده با جاوا بصورت كدهاي خام روي اينترنت رفت وآمد كرده وتوسط سرويس گيرندگان كامپايل مي شوند.كليه سيستم هاي عامل-مثل ويندوز 95 مكينتاش وUNIX غيره-مي توانند ريزبرنامه هاي جاوا را اجرا نمايند.
Optimize the Contriguous جوک File Allocation Size (Windows 95/98/Me)
odbccp32.cpl- جوک ODBC
فصل ششم عاشقانه
كه در حافظه قرار گرفته جوک و اجرا ميگردد .
name:default جوک
اس ام اس فصل اول
- با توجه به اينکه سوئيچ دانشی نسبت به محل گره B ندارد ، يک بسته اطلاعاتی را برای تمام سگمنت های موجود در شبکه ( بجز سگمنت A که اخيرا" يکی از گره های موجود در آن اقدام به ارسال عاشقانه اطلاعات نموده است . ) فرآيند ارسال يک بسته اطلاعاتی توسط سوئيچ ، بمنظور يافتن يک گره خاص برای تمام سگمنت ها ، Flooding ناميده می شود. 
نصب JDOM از





:: برچسب‌ها: sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، شعر، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 1090
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست