اس ام اس
نوشته شده توسط : عباس نامدار

مشکلات پروتکل‌های LAn را ندارند. آنجا که پیوند فقط از یک اتصال بین دو ک تشکیل می‌شود نیازی به مکانیزم‌های کنترل دستیابی به رسانه‌ای همچون CSMA /CD یا تبادل توکن نخواهد بود. همچنین در رابطه با آدرس‌دهی بسته‌ها به یک مقصد خاص مشکلی وجود ندارد، از آنجا که فقط دو کامپیوتر در اتصال شرکت دارند داده‌ها فقط به یک جا می‌توانند بروند. 
Binary coded hexadecimed, 8 bite: اس ام اس Option 
Identifier اس ام اس : شناسه: 8 Bit 
به همين دليل در بسياري از سيستمها ROM‌ها به صورت پنهان اس ام اس (Shadowing) هستند، بدين معني که ROMها در ابتداي راه اندازي يسيتم در چيپهاي DRAM کپي مي‌شوند که اين باعث دسترسي و اجراي سريعتر عمليات مي‌شود .
وفاداري اس ام اس
توجه: اگر سیستم شما خوب کار می‌کند و اس ام اس می‌تواند دیسک را بخواند، از یک روش دیسک به دیگری متصل نشوید. انجام دادن این کار می‌تواند توانایی سیستم را به خواندن دیسک کم کند. 
پروتکل تصدیق اس ام اس پسورد (PAP) 

رويكرد مديريت با توجه به اهميت ايمني يكي ديگر از جنبه‌هاي مهم ايمني كلي محيط است. اين رويكرد را مي‌توان با تحقيق درباره كسي كه مسئول ايمني در درون سازمان است شناسائي نمود. نحوه انتقال تعهدات مديريت به كاركناناس ام اس بخش ديگري از معامله رويكرد است.
Type : پیام BAP را تعریف می کند. اس ام اس
چندين روش براي پياده سازي صفهايالويت وجود دارد از جمله : اس ام اس
1-ROM BIOS اس ام اس نصب شده بر روي مادر برد.
پروسسور يا CPU قلب اس ام اس يك كامپيوتر است. جديدترين CPU اگر چه سريعترين است گرانترين CPU هم هست هر چند كارايي يك كامپيوتر بوسيله CPU آن شناخته ميشود مثلاً مي گويند اين كامپيوتر پنتيوم 4 يا 3 است ولي اين به تنهايي بازتاب كارايي يك كامپيوتر نيست زيرا اين كميت فقط سرعت پروسسور را نشان مي دهد و نه كارايي كل كامپيوتر كه اجزاي مهم ديگري غير از CPU دارد.
• IDE HDD Block Mode: اگر فعال شوند، BIOS می‌تواند از دیسک هارد با استفاده کردن از روش بلوک بخواند و بنویسد که داده ها را به بلوک‌ها نسبتا در بایت‌ها انتقال می‌دهید. این به آن معنی است که بیشتر داده‌ها می توانند در یک عمل خواندن / نوشتن با سرعت بالای اجرا انتقال داده شوند. این اس ام اس تنظیمات فقط در صورتی که دیسک شما انتقال دهنده‌های بلوک را تقویت کند فعال می‌شوند. 

223C اس ام اس - پروتکل تایید اعتبار لا مصافحه مطالبه‌ای (CHAP)
تنظیمات اس ام اس BIOS Award پیشرفته: 
Frame اس ام اس Control
- برای هر دو قسمت source view و program view دکمه های جداگانه ای برای ایجاد نشانه ها تعبیه شده اند. به این ترتیب دیگر مجبور نیستند برای ایجاد یک نشانه به اس ام اس منوی Clip بروید.
8.3 اس ام اس





:: برچسب‌ها: sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، شعر، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 1069
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست